sâmbătă, 29 iunie 2013

Minuni si culori.

De ce "Minuni si culori" ? 

Pentru ca Ioana a crescut si s`a maturizat , pentru ca a simtit nevoia unei schimbari radicale.
Pentru ca mi`am dorit un aspect mai "profi" , iar unul minimalist mi se pare cel mai potrivit.
Pentru ca Ioana a trecut peste faza mai colorat e mai bun.
Pentru ca simt ca in sfarsit blogul meu este cum imi doream sa fie.
Pentru ca Ioana a inceput sa isi reflecte mai mult gandurile si sentimentele prin intermediul acestui blog, iar aspectul trebuia sa fie unul similar . 
Pentru ca mereu am apreciat lucrurile simple , dar valoroase in loc sa insir cuvinte goale ce din coada au sa sune , daca mi se permite aceasta parafraza.
Pentru ca Ioana a primit o lectie cand cineva i`a spus : "Stilul tau oral e dulce-acrisor , amarui cand vrei si intotdeauna putin picant. De ce nu incerci sa scri lejer si relaxat si pe blog , ca si cum ai povesti ceva unei prietene? " pentru ca eu chiar ma chinuiam din rasputeri sa scriu fiecare postare , iar acum , cand le recitesc imi dau seama cat de fals suna . Nu ma ascund de voi , dar de teama sa nu va dezamagesc , m`am dezamagit pe mine si implicit si pe voi . Prin intermediul acestui blog vreau ca lumea sa ma cunoasca asa cum sunt, cu calitati si defecte , aratandu`le in mod egal pe ambele , nu incercan sa "ascund gunoiul sub pres" . Avand in vedere ca am considerat intotdeauna onestitatea si curajul ca cele mai importante virtuti mi`am luat inima in dinti , iar de azi inainte o sa v`o arat pe Ioana , cu toate lucrurile bune si rele pe care  le trage dupa ea. 
Punct! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!