joi, 13 iunie 2013

M-am saturat . . . (random talk)

M-am saturat de ce devine lumea asta. M`am saturat sa vad pe strada țîgani cu ochelari Versace made in China , suvite blonde , freze de reptofeliatori , lantul de "haur" mai gros decat cel al cainelui meu , scuipand obsesiv seminte in timp ce nu mai stiu ce manelist jeleste cu patos , pentru cei 20 de milioane , pardon, fara numar , primiti de la nasu` , de nevestele lor cu covrigi de "haur " in urechi , gata sa te omoare ca "Manca-ti-as , printu` meu s-a huitat la thine, fa " , de asa zisele dive , care poarta ciorapi negrii in peep-toes albi , cu rochii mai scurte decat tocurile , cu buzele tot timpul tuguiate si roz , indiferent ca sunt in piata la taraba sau in club , prost vopsite, cu firul blond si radacini negre , cu o galeata de fond de ten pe fata , cu colanti inflorati , buze tot inflorate, dar bineinteles , alt imprimeu si balerini din aceia transparenti, al caror scop initial a fost protejarea talpilor de pietrele de pe fundul marii , de fetite de 12 ani care poarta pantofi cu toc sau platforma, desi locul de unde isi cuimpara obiectele vestimentare este inca raionul de copii si care se cearta cu profesorul care a indraznit sa remarce ca pin-up nu e potrivit unei fetite la ora 9 dimineata , de mame de clasa a9a sau si mai mici , caci da , cunosc si astfel de cazuri . . . Tin sa fac o completare : sa fi mama este cel mai frumos lucru ce i se poate intampla unei femei , dar la 14 ani nu ii poti oferi acelui copil un viitor , nu faci decat sa il chinui si pe el si sa te chinui si pe tine , caci de cele mai multe ori lipseste atat sprijinul material , cat si cel moral , si ditrugi astfel doua vietii dintr-un singur foc .  M-am saturat de unghii cu gel neintretinute , cu spatiu de 4-5 mm intre radacina si constructie , de ochelari de musca , din aia care ocupa jumatate din fata posesoarei , de cele mai multe ori albi ( :)) ) , de faptul ca daca iti rezervi dreptul sa fi putin mai diferit, de la a purta pantaloni scurti cu bocanci , pana la a prefera sa ramai acasa cu trei frati , in loc sa iesi in club cu 179827654829 de cunostinte si sa nu te inchini in fata banului esti "ciudat" si barfit de toti , m`am saturat sa fiu injunghiata pe la spate , din moment ce fiecare disputa eu am rezolvat-o prin confruntare si duel , m-am saturat de stereotipii si de prejudecata asta ca o pasiune pentru machiaj inseamna superficialitate , m-am saturat de ce devine lumea asta .

2 comentarii :

  1. hmm,ai vazut asta?
    http://exclusivtm.ro/cuvantul-tigan-amenda-romania-discriminare-rasiala/

    interesanta postare!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cunosc treaba asta . Tocmai de-asta nu i`am numit "țigani" ci "țîgani" ;;)

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!