sâmbătă, 29 iunie 2013

LOTD : Cinnamon rolls

Doamne, cred ca au trecut sute de ani de cand n`am mai postat un machiaj . V`am spus ca ultimele saptamani de scoala au fost un calvar si m`am rezumat la fond de ten , fard de sprancene , rimel si un balsam de buze , cel mult un glos , dar acum cateva zile am simtit asa o nevoie de a ma machia. Mi`a trecut ca un cutit prin inima, am fugit imediat la oglinda si m`am apucat de colorat.

Cand l`am realizat , nici vremea , nici aparatul nu au tinut cu mine , afara fiind o zi mohorata , iar in ultimul timp aparatul meu facandu`si de cap , iar culorile au iesit ceva mai sterse decat in realitate. 'Nici nu prea se vede auriul ala frumos de pe pleoapa mobila . Promit ca data viitoare sa am poze mai reusite .





Ce parere aveti de acest look ?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!