sâmbătă, 29 iunie 2013

Liebster Award: Claudia

Astazi caldura de afara m`a impiedicat sa ies din casa , si cum stateam eu cu ice-coffee`ul in fata si cu laptopul in brate mi`am amintit ca zilele trecute Claudia mi`a lasat un Liebster Award. Mai am 2 sau 3 neonorate , dar cum astazi am o zi libera in intregime voi incerca sa le completez pe toate , pe rand , asa ca pregatiti`va de o avalansa de postari din care veti afla mai multe despre mine. 

Regulile sunt :


1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.
3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.
4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.
5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.

1. Claudia , iti multumesc pentru nominalizare :* si pentru ca mi`ai dat acest imbold de a completa toate aceste premii .

2. 11 lucruri aiurea despre mine : 

  • Iubesc animalele tare, tare mult. Imi plac toate , in special cainii . Mama rade de mine si spune ca o sa ajung o doamna batrana cu 40 de pisici :)) .
  • Imi doresc tare mult sa ajung macar o data in Africa de Sud .
  • Visul meu este sa urmez drumul strabatut de Che Guevara prin America Latina, tot pe motocicleta .
  • Ma pasioneaza mult psihologia , psihiatria si in general tot ce tine de natura umana si imi doresc sa studiez aceste lucruri intr`o zi . 
  • Daca imi strica ceva dispozitia , ies repede din starea aia , dar trebuie sa plec din locul respectiv .
  • Mi`as dori sa imi decolorez o suvita si sa o fac gri , iar apoi verde :D .
  • Ador bratarile si le port mai mereu . In acest moment am 8 bratari pe mana stranga .
  • Port la gat un medalion pe care nu l`am mai dat jos de 3 ani . Trebuia sa fie un cadou pt cel mai bun prieten al meu , dar ne`am certat foarte grav atunci si nu ne`am mai vorbit , asa ca l`am pastrat eu , sa imi aduca aminte de toate clipele frumoase petrecute impreuna.
  • Nu suport sa vad fete cu oja sarita de pe unghii , pe motiv ca nu au timp sa se stearga . Dureaza maxim 3 minute . Eu cand vad cate un colt sarit si sunt plecta , ma uit insistent la el pana cand ajung acasa si imi sterg toate unghiile .
  • Sufar mult cand cineva ma minte sau ma dezamageste, caci eu incerc pe cat pot sa nu fac asta .
  • Am o minte bolnava :> .  Nu spun mai multe >:).

Intrebarile Claudiei sunt :

  • Daca ar fi sa alegeti un singur produs de beauty care sa va caracterizeze, care ar fi acela?
        Rujul rosu . :D Incredere, siguranta, senzualitate
  • Ce apreciati cel mai mult la o persoana?
Onestitate si daruire.
  • Ce conteaza mai mult - frumusetea interioara sau frumusetea exterioara?
Ambele conteaza . Degeaba spunem noi ca interiorul conteaza , caci prima impresie o facem vizual si consider ca trebuie sa aratam ingrijiti.
  • Care este primul produs de beauty pe care l-ati folosit?
In copilaria mea , balsam de buze din ala foarte uleios , la baton solid care mai mult crapa buzele decat sa le hidrateze :)) . Cand am inceput sa ma "machiez" cate putin, cred ca rimelul :-?
  • Cand alegeti un produs de beauty, cititi eticheta sau va lasati seduse de culori si miresme?
Trebuie sa recunosc ca nu citesc intotdeauna etichetele, dar o fac in cazul cremelor si produselor pentru fata . 
  • Sunteti shopaholice sau cumparati cumpatat?
Depinde de perioada lunii 
  • Ce va face sa reveniti pe un blog?
Sunt curioasa ce oje mai porti :D
  •  Cum v-ati caracteriza intr-un singur cuvant?
Complicata.
  • Fusta sau pantaloni?
Absolut pantaloni
  • Care a fost cel mai scump produs de beauty achizitionat care v-a placut si pe care l-ati recomanda?
Ma gandeam la un parfum Gucci pe care l`am avut mai de mult, dar nu`mi mai amintesc cum se numeste :-? Daca dau peste el o sa fac update .
  • Care a fost cel mai ieftin produs de beauty achizitionat care v-a placut si pe care l-ati recomanda?
Pai , probabil pensula pt fard de la Essence :-? E superba :D

2 comentarii :

  1. Ma bucur mult ca ai reusit sa faci acest award asa rapid. Si mie imi zice lumea ca o sa ajung o babaciune senila inconjurata de o turma de pisici, psihologia ma pasioneaza de mult, iar mintea bolnava am vrut sa o pun la primul numar la mine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh , eu am zis sa nu sperii lunmea chiar nasa de la inceput :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!