miercuri, 12 iunie 2013

Haul : Turkey temptations

Desi Turcia este o tara plina de tentatii , datorita programului tare incarcat pe care l`am avut , in proiectul in care am fost implicata, dar totusi am avut o dupamiaza - mint , 2-3 ore- in care am reusit sa facem cateva cumparaturi si am reusit sa imi iau cele ce le veti vedea mai jos :

Imi plac tare mult ojele de la Gabrini din noua colectie3D , parca ofera unghiei un aspect de gel , nu stiu exact , dar arata tare bine. Atata ca trebuie lasate sa se usuce bine intre straturi, caci altfel fac niste bule groaznice X.x , iar pe cea de la Alix Avien o cautam de mult , dar nu o zarisem nicaieri , iar cand am vazut`o am stiut ca trebuie sa fie a mea :D

Daca imi urmariti blogul de mai mult timp trebuie sa stiti ca eu am o obsesie cu bratarile , mai ales cele impletite sau de piele si mi`as cumpara la nesfarsit, asa ca din aceasta scurta calatorie am mai pus gheruta pe 4 :D


Si bineinteles ca printre fake-urile din bazarurile din orasele vizitate am gasit o pereche de asa-zisi "ray-ban"i , dar care arata chiar foarte bine , abia se observa ca sunt fake . Pe langa scrisul din dreapta , au si stanta "RB" pe cealalta lentila . 

Desi mi`am propus sa nu mai cheltui pe cosmetice, Ioana a mea n`a putut sa se abtina si cand n`am fost atenta deja isi luase un rimel. Isi mai dorea ea si un ruj Flormar, intr`o culoare tare draguta , dar nu mai avea bani schimbati la ea , iar apoi nu a mai ajuns in locul ala . . :( 


Bineinteles ca nu m`am intors cu mana goala acasa si le`am adus si celor dragi cateva cadouri . Initial erau mai multe , dar apucasem deja sa le daruiesc inainte sa fac poza . My bad.

Si pe langa cumparaturile mele am primit si un superb cadouas din Suedia, de la matusica mea draga care mi`a trimis :
  • o oja si un gloss Viva la Diva , in nuantele Mistique (glossul) si 98(oja) 
  • un mono Maybelline in nuanta710 Blazing Brown
  • un creion jumbo cu capat dublu , cremos si care se intinde foarte bine , tot Viva la Diva in nuanta 3. Brown Sugar
iar mama mi`a luat un rujulet de la Avon intr`o nuanta superba de bordeaux :


Aveti aici cateva swatch`uri :

De sus in jos : fardul Maybelline , creionul jumbo , rujul  Avon si glossul .

V-am pupat si sper sa reusesc sa postez mai des,







4 comentarii :

  1. foarte frumoase ojele!chiar sunt curioasa cum arata pe unghii,pe cand un notd?te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. paai , am o pedichiura realizata cu ele , dar inca nu am descarcat pozele :-? zilele astea, cel mai probabil maine , dupa ce dau ultima lucrare din an

      Ștergere
  2. interesante ojele , cum arata pe unghii , am vazut undeva si nu am cumparat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. arata super bine. imi pare rau ca n`am luat mai multe :(

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!