duminică, 19 mai 2013

Week in photos (2)

Expozitia de fluturi vii de la Antipa e superba . Poza e mai veche , dar am uitat sa va spun despre ea.  Pana pe 31 iunie o puteti admira si voi in curtea muzeului , dupa ce treceti prin cafenea. 

Nu radeti de freza sau tricou , caci muncesc din greu aici . O sa va arat rezultatul final la sfarsit, cand proiectul asta o sa fie un tot unitar .


Bineinteles ca odata cu montarea unor noi "jucarii" prin parcurile din orasul meu nu m`am putut abtine sa ma dau si eu , ceea ce mi`a atras cateva scandaluri cu persoane de varsta a3a inchise la minte, care nu inteleg ca cu cele 50 de kg ale mele nu am cum sa distrug proprietatea orasului , ci mai degraba ar trebui ferite de copii de 9-10 ani , dar care cantaresc de doua ori cat mine . . . Nu sub greutatea anilor se distru parcurile , stati linistiti . Oricum , cine are ceva de comentat primeste raspunsul : "Am 9 ani si jumatate " si un clipit inocent :D

Trandafirasi din curtea mea de la tara

My big boy , Glad! :X 


Manichiura de saptamana asta, dar pentru care nu am poze mai detaliate . Si alt trandafir din gradina.



Capsuneleeeee din curte . Sa se coaca mai multe si o sa va arat o minunata reteta de spuma de capsuni si smantana . :D 

Si o floare roz de clematis. Cand creste aceasta floare formeaza un adevarat gard viu , iar culorile sunt diverse, nuantele de mov fiind si foarte intense .

Cum a fost saptamana voastra?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!