joi, 9 mai 2013

Super sweet blogging award

Hello, fetelor1 Ii multumesc Anei pentru acest tag tare dragutz , pe care mi l a "daruit" si imi pare rau ca am lipsit o gramada si jumatate de pe blog, dar in ultimele cateva zile nici nu am reusit sa deschid calculatorul , dar sa mai si scriu ceva . Am multe idei de postari , dar nu am timp sa le scriu. Trebuie sa va povestesc despre o minunata vacanta de 1 main si paste , petrecuta undeva in zona Sibiului , dar haideti sa trecem la treaba si sa vorbim despre dulciuri :

Reguli: 
1. Viziteaza si multumeste bloggerului care te-a nominalizat.
2. Raspunde intrebarilor super-dulci. :D
3. Nominalizeaza 13 bloguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor.
4. Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau.

1. Biscuiti sau tort ?
Tort, clar tort :))) ador torturile de orice fel, de la ciocolata pana la fructe.


2. Vanilie sau ciocolata?
Ambele. Nu ma pot hotara, dar cred ca balanta inclina mai mult in favoarea ciocolatei :D deliciooos


3.Care este gustarea ta dulce preferata?
Paaai , cred ca batoanele Mars , Snickers sau Rom . Uneori mai pap si un iaurt Napolact cu dulceata de nuci verzi.

4. Cand ai super-pofta de dulciuri?
Hmmm, tot timpul :)) As manca dulciuri non-stop si nu ma abtin niciodata :D Ma rasfat mereu si profit de metabolismul meu tare accelerat si de faptul ca nu ma ingras deloc . :D Sunt o fericita!

5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi ?
Hmmm :-? cioco-visino-inghetata cu toping de caramel :)))

Desi regula spune sa taguiesc 13 bloggeritze nu cred ca reusesc , pentru ca majoritatea deja l`au facut , asa ca :

1. Miu Miu (Andreea) - http://shoeper-women.blogspot.ro/
5.Make-up and more - http://mandmakeup.blogspot.ro

Cam atat . . . 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!