joi, 16 mai 2013

NOTD : Azure & glitter

Ooo , doamne , de cand nu am mai postat pe blog . Am o gramada de poze pregatite , mai ales cu unghiute si astazi vreau sa va prezint unele dintre ele :



Am folosit doua oje flormar 423(albastru) si 392 ( glitter) care se aplica usor si rezista extrem de mult pe unghii . Imi pare rau ca timpul nu imi permite sa va povestesc mai multe , dar ca sa nu fie un articol sec o sa va spun totusi ca aceasta manichiura mi se pare foarte potrivita pentru primavara , fiind pastelata si totusi indrazneata .

Va pup , 

8 comentarii :

  1. Simple si de efect, imi place!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele 2 oje le detin si eu si sunt preferatele mele, in vara asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nuanta frumoasa de albastru :)

    RăspundețiȘtergere
  4. He, he! Si eu le-am pus la preferate! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!