sâmbătă, 18 mai 2013

Ce`am mai gustat sambata? (3)

Iata ca reusesc totusi sa ma tin de acest proiect si va arat si astazi o minunatie de desert care imbina marile mele pasiuni : ciocolata fina si menta .

Pentru ca intotdeauna mi`au placut gusturile deosebite , puternice si excentrice , cand tata a ajuns acasa si mi`a spus "Am ceva care o sa iti placa ! " abia asteptam sa gust , dar mai intai sa va arat ce am savurat :

Cutia arata frumos , profi , iar fiecare ciocolatica este ambalata individual , intr`un pliculet lipit in 3 laturi , cu o inscriptie aurie pe el.
Trecand de modul foarte dragut de ambalare , ajungem la ce e inauntru :

Crema de menta puternic aromata in minunata ciocolata care se topeste in gura . Apreciez foarte mult ca asa-zisa crema de menta nu are gust de pasta de dinti si este dulce si placuta . 

Gasiti aceasta ciocolata in Penny Market la pretul de 5 lei , care mi se pare mai mult decat ok . 

Voi ce ati mai gustat saptamana asta ? 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!