duminică, 28 aprilie 2013

Week in photos(1)

Oook, iata ca incep si eu acest fel de postari si sper ca macar de acestea sa ma tin!
Am o gramada de poze si de articole care asteapta sa fie scrise . Am un haul , favoritele pentru aprilie si un machiaj care imi place enooooorm de mult si sper sa va placa si voua la fel de mult, dar haideti sa ca arat si pozele :
Poza cu unul dintre prietenii mei cei mai buni, Andrei .

E pisicute tare dragute si care se imbratisau in spatele blocului meu .


Cam asa arata caietele de care eu sunt cel mai atasata. Sunt 3 caiete in care scriu , desenez, ma descarc . . .

Daily basics. Din pacate balsamul Balea e pe terminate :( 

Cel mai purtat accesoriu EVER . Ador , ador, ador medalionul asta.

Pretty landscape

Unde ati mai vazut voi o lalea neagra ataaaat de superba? 


Papadie :x

Preferatii momentului , sunt comozi , usori si nu ma incing in ei . 

Nici nu va inchipuiti cat de frumoas poate sa miroasa acest sapun lichid . Fugiti dupa el caaat de repede .

New babies :x

Micutul asta m`a insotit inca de la botez . Si il pastrez si acum , este adorabil .

8 comentarii :

  1. Ce parere ti-ai format despre fondul de ten d ela Yves Rocher?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super. Are acoperire medie , finishul e natural si nu incarca tenul deloc . Plus ca are si un miros floral supeb. :*

      Ștergere
    2. E super. Are acoperire medie , finishul e natural si nu incarca tenul deloc . Plus ca are si un miros floral supeb. :*

      Ștergere
  2. Dragute pozele. Iar laleaua este absolut senzationala. E prima data cand vad asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai multe. Daca vrei iti pot trimite un bulb , cand ii voi scoate. Crescuta in ghiveci arata senzational

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!