marți, 23 aprilie 2013

Primavaraaaaa

Doamne , doamne , parca primavara asta ( vremea frumoasa , calduta cu o adiere lina) m`a trezit cu totul la viata si sunt mult mai dornica de orice . Parca si scoala si temele si treburile de rezolvat trec mai repede si ma pot sa ma bucur de timpul frumos.

Am facut cateva poze pe care vreau sa le impart cu voi , pentru ca mi se par tare frumoase , linistitoare si foarte, foarte "aducatoare de zambete"


Gutui japonez 



Piersic pitic 



Laleleeeeee . Doar acestea erau inflorite cand am facut eu pozele. Abia astept sa ajung din nou la tara .


Iar aceasta este Keria . Trebuie sa o stiti . Este destul de intalnita prin spatiile verzi din orase, cel putin la mine . 

Maine postez un haul (as vrea sa fac video , dar am intrat in teze si nu am atata timp)  , iar apoi voi incepe sa pozez muulte outfituri si la sfarsitul sapatamanii incep rubrica week in photos :P 

V`am pupat si va doresc tuturor o primavara cat mai fericita!!! Apropo : astept pozele voastre de primavara pe pagina de facebook , unde vreau sa lansez un concurs :D 

4 comentarii :

  1. Superbe pozele. Prima poza este ♥ O primavara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! O sa mai fac postari cu poze de acest fel daca voi avea un feedback pozitiv!

      Ștergere
  2. Revin din nou si iti spun ca te asteapta un premiu dulce la mine pe blog: http://misshappyandhernails.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uuu ,multumesc! abia astept sa il fac! ori in seara asta , ori maine seara! :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!