marți, 2 aprilie 2013

OOTD : Lace & Denim

Heey , girls! 

Postul asta a fost inspirat de scumpa mea Andreea , cunoscuta prin blogosfera ca Miu Miu , care a postat aici un outfit cu o rochita de dantela , insotita de o vestuta de blugi si m`am gandit sa adopt si eu, dar intr`o varianta ceva mai dark .
Am mai scris pe blog ca am reusit sa ma calific la olimpiada nationala de lingvistica, care s`a tinut la Universitate , si de unde cand am avut 2 ore libere am fugit direct in centrul vechi , insotita de Iulia. Am intrat si in dm , dar am reusit sa ma abtin si nu am plecat decat cu 2 produse , pe care o sa vi le arat intr`un haul (probabil postarea urmatoare ) , dupa ce imi ridic si comanda Yves Rocher .
Am avut noroc si am prins o vreme superba, cu peste 20 de grade la amiaza, desi eu am ramas imbracata la fel pana a doua zi dimineata . . . daa, nu am dormit in acea noapte ;)) , a stat de vorba cu cativa copii de prin alte judete  :D, fara somn , la fel ca mine.



Si ca sa nu fiu prea "dark" am asortat gentuta cu modele etno si nelipsitele mele bratari .
De asemenea ii multumesc Iuliei , care mi`a facut pozele (ce vedeti aici nu reprezinta decat 15% din cate poze a facut ea si cat am plimbat`o sa gasim un loc bun ) cu o extraordinara rabdare :D . 

Kisses,

8 comentarii :

  1. Ce dragut ti-a iesit :X si tu esti foarte frumusica :X imi place mult mult rochita de dantela neagra.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! eram sigura ca o sa iti placa . e rochita pe care am purtat`o si la banchet , dar intr`un mod mai elegan ... , deci e foarte versatila :*

      Ștergere
  2. Nice Outfit!Imi plac accesoriile si geanta<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta si tinuta si traistuta , imi plac gentile de genu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumeeesc :* si mie imi place tare mult geanta aia , este prima in top :D vreau sa imi mai iau una , cand mai ajung pe la munte . :*

      Ștergere
  4. ce frumusica esti:D imi place outfitul:X

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!