miercuri, 17 aprilie 2013

LOTD : Do you like it?

Articol cu putine poze . . . 2-3 . . . dar dragute . . . zic eu .
A inceput scoala si sunt din ce in ce mai obosita  . si nu e oboseala de dorm 2 ore si imi trece . E o oboseala cronica , care ma impiedica sa fac lucruri pe care imi doresc sa le fac . Pur si simplu nu pot . Imi simt mainile si picioarele de plumb , capul gol si tot corpul inghetat . 

Una peste alta zilele astea am avut noroc . am castigat un premiu in bani destul de maricel din partea primariei orasului meu si am fugit sa`mi iau telefon nou ~Galaxy Chat~ imi place cum se comporta . Este pe modelul touch & type , are tastatura qwerty si ecran touch screen , am primit sandalutele de la Zorile Store :
care sunt S-U-P-E-R-B-E , dar voi vorbi despre ele mai pe larg intr`un articol viitor si o gentuta de la Yves Rocher , pentru recomandarea unei prietene, pe care nu am ajuns inca sa o iau , dar o sa pun o poza pe facebook azi cu ea :* . 
Revenind la look`ul de azi , am si o intrebare pentru voi : cum imi sta cu bandana aceea? :D


Acum cam trebuie sa fug . Va puup!


8 comentarii :

  1. UUU, felicitari!
    Si eu mi-am facut azi cadou un telefon ou!are carcasa galbena:))
    Cam naspa, dar mege.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci pentru sinceritate :)) ! Vreau si eu o carcasa nouaaaa =P~

      Ștergere
  2. Felicitari :)
    Niciun cadou pe ziua de azi ,sunt la rehab .
    No more shopping ,pana maine :))
    Sincer ,nu-mi place cum iti sta cu acea bandana .Eu te vad cu ceva mai finut ,mai elegant mie una imi inspiri o domnisoara boema si chic ,nicidecum nu-mi inspiri genul care poarta bandana.
    Pupicei.
    Si inca odata - felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) e greu sa te abtii, mai ales cand dai peste o gramada de chestiute dragute . Interesanta viziune asupra mea ;)) . Pupici multi!

      Ștergere
  3. Sa le porti sanatoasa:)
    Te astept si la mine:* http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari pentru noul telefon.. sa il folosesti cu mare placere
    imi plac mult sandalutele.. sunt superbe
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! toata ziua ma joc cu el ;)). Sunt si comode sandalutele . ma bucur ca le`am ales pe acestea .

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!