vineri, 5 aprilie 2013

Haul : Vine, vine primavara!

Buuuna, dragele mele! 

Va prezint astazi un haul cu mici lucrusoare cumparate odata cu vremea frumoasa de afara :

Vedeti in coltul din stanga cele doua produse din dm despre care va vorbeam aici : un balsam de buze cu miros dulce , dulce de tot . Simt in el orez cu lapte si coaja de lamaie rasa, acadele si turta dulce , iar datorita faptului ca este foarte bun , atat la gust , cat si la consistenta si putere de hidratare mai am putin si deja ajung la jumatate .
Celalalt produs este o cutiuta cu dischete demachiante pentru ochi . Au o putere mare de indepartare a machiajului , sunt fine , nu ma ustura ochii de la ele , dar nu imi place ca sunt tare uleioase, iar dupa ce le folosesc trebuie sa tapotez zona respectiva cu un servetel uscat , ca sa indepartez uleiul acela . . .
In partea din dreapta jos puteti bserva 2 oje absolut SUPERBE : Flormar M120 si Pastel 85 . Nu puteam trece pe langa stand si sa nu imi cumpar nimic. Oricum am mai pus ochii si pe un fard mono alb , dar nu stiu sigur daca sa aleg unul mat sau unul sidefat , si astept sfaturi in privinta asta . :D

In stanga-jos vedeti comanda la Yves Rocher  . In partea dreapta ce am comandat, iar in stanga ce am primit :
Mi`am cumparat 4 geluri de dus : cel cu rodie, iar pentru cel cu cafea , deoarece nu era disponibil singur, ci doar in acest set le`am comandat si pe cele cu bumbac si lavanda si am recumparat samponul cu chitina rosie . Initial il voiam pe cel pt volum, dar nu mai era pe stoc atunci :D .
La aceasta comanda am primit parfumul Naturelle (miroase diviiiiin ) si o crema anti-rid pentru barbati , iar pentru ca am inscris 2 prietene am castigat inca doua produse: rujul, care a fost un cadou surpriza si fondul de ten , pe care l`am ales eu din oferta respectiva. 

Voi cu ce va mai rasfatati ?

7 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!