marți, 30 aprilie 2013

EOTD : Let the summer begin!

Postul asta e ca sa va reaminteasca, in caz ca ati uitat , ca blogul meu este centrat pe machiaj si frumusete . 
N`am mai facut de mult un machiaj care sa merite pozat si sa vi`l arat si voua, asta pentru ca nu am avut timpul si nici ocazia necesara sa fac ceva mai special. Dimineata fac un "daily basics" cu produsele din postarea de aici , iar seara daca am chef si nu mi`e prea lene sa il schimb mai adaug niste fard in pliu si foarte putin tus , cu care imi fac o codita subtirica si adaug un ruj ceva mai inchis . 

Dar atat cu vorbaria random, ca sa va pot prezenta putin si machiajul de astazi . Este un machiaj colorat , dar purtabil , in nuante calde de galben , portocaliu si roz , carestriga dupa vara la fel de tare ca mine. Chiar daca ma plang ca mi se scurge fata(ATENTIE! fata , nu machiajul) vara ramane anotimpul meu preferat si o  ador . Imi place soarele , marea , caldura, plaja , imi place sa capat un bronz frumos si natural , ma simt mai odihnita, mai plina de viata , asa ca in cinstea ei am realizat acest machiaj:



Va rog , ignorati`mi sprancenele , pt ca abia in seara asta am programare la pensat. S-au aglomerat toate saloanele inainte de 1 mai :))
Mie acum mi`a venit randul , dar maine plec la Sibiu , asa ca Igu , poate ne intalnim daca vii acasa :P !


6 comentarii :

  1. Imi place nuanta folosita. Este delicata si discreta si perfecta pt zilele astea senine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Imi super-place acest machiaj! ;))

      Ștergere
  2. Foarte dragut :X

    Pupici
    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte finut,imi place :)
    Daca ai timp te-am nominalizat pentru un premiu http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/2013/05/the-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma voi stradui cat pot eu de tare sa`l fac pana vineri. Mutlumesc pt nominalizare :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!