sâmbătă, 20 aprilie 2013

Da-i unei fete pantofii potriviti si va putea cuceri lumea.

Ce merge mai bine cu cafeaua de amiaza decat o postare pe blog ?

Poate stiti deja ca iau parte la  "competitia" ZorileStore , pentru postul de ambasador al acestui magazin.
Primul articol l`am scris aici  unde va povesteam despre niste tenesi tare draguti si cum i`as purta eu . . . Din pacate(sau din fericire) nu au mai fost pe stoc si astfel am fost nevoita sa aleg altceva . . . Eram tare dezamagita pana cand am zarit aceste sandalute:


Ceva imi spunea ca trebuie sa fie ale mele asa ca imediat am trimis mailul si in 2 zile deja le aveam in manute .
Cand m`a sunat curierul eram cu o prietena si nici nu va inchipuiti bucuria mea , dar si uimirea ei si strigatele de bucurie pe care le eliberam amandoua prin casa ;)).

Sunt tare , tare comode si cuprind piciorul bine :

Talpa este suficient de rigida cat sa nu simt toate pietricelele de pe drum , dar flexibila , astfel incat sa nu incomodeze mersul . Simgura micuta problema pe care am intampinat`o a fost baretuta de jos, care nu dorea sa se inchida ;)) , dar pana la urma s`a rezolvat si imi vin perfect. 

Detaliul cel mai dragut mi se pare sigla metalica de la intersectia celor doua baretute . 

Materialul baretutei dintre degete este moale , astfel ca nu provoaca rani sau dureri , desi eu nu am astfel de probleme de obicei . 

Christian Louboutin spunea ca  "Pantofii iti transforma limbajul corpului si atitudinea. Te inalta fizic si psihic" si  pentru a vedea ca ei se potrivesc oricarei atitudini , reflectata prin tinuta am pregatit si cateva outfit`uri in care am integrat si aceste sandalute , dupa cum urmeaza :




Prima tinuta la care m`am gandit este lejera si de inspiratie flower-power . Blugii sunt stil pana , dar lejeri , bentita este din piele si trebuie purtata asa : 
 tricoul are spatele numai din danteluta , iar ochelarii ne vor apara de razele soarelui de primavara , iar sandalutele definesc perfect acest look.


Ce`a de`a doua tinuta este mai eleganta si implica o rochita scurta cu un imprimeu dragut , vaporoasa si usoara , de vara , insotita de o gentuta ivory cu detalii maro si un pandantiv cu un fluturas tot ivory , cu insertii aurii . Din nou sandalutele completeaza tinuta :D


Alta tinuta , de aceasta data mai office, daca o putem numii asa. O pereche de pantaloni negri , o camasuta in dungi , alb cu gri si sandalutele magice pe care deja le ador.


Ultima tinuta din aceasta seara este una pentru adolescentele de 12-13 ani , pentru ca stiu ca tricourile acestea scurte si largi sunt in voga, cel putin au fost , v ara trecuta . 

In concluzie acestea sunt sandalutele perfecte pentru mine si le recomand cu drag orcui este in impas . Abia astept sa fie mai cald afara , ca sa le pot scoate la o plimbare luuunga pe afara. 

Va pup, 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!