marți, 2 aprilie 2013

Colaborare : Ziua Internaţională de Conştientizare a Autismului


Ziua Internaţională de Conştientizare a Autismului, 2 aprilie, va fi marcată în Bucureşti şi în mai multe oraşe din ţară prin evenimente printre care iluminarea în albastru a unor clădiri reprezentative şi o conferinţă internaţională găzduită de Palatul Parlamentului.
Autismul este o tulburare complexă care afectează comunicarea, relaţiile sociale şi comportamentul persoanei. Conform celor mai recente cercetări, autismul afectează unul din 100 de copii.


Impreuna cu alte cateva colege bloggeritze am hotarat sa facem si noi un gest de sustinere, chiar daca micut: o postare in care sa predomine albastrul . Am vazut ca fetele au realizat majoritar unghiute , dar eu nu prea am avut inspiratie pentru unghiute, asa ca am incercat o noua tehnica de machiaj :

  1. Aplicati un primer pe pleoapa mobila , pana pe arcada .
  2. Cu autorul unui creion negru hasuram coltul intern si cel extern .
  3. Cu o pensula plata intindem creionul , astfel incat in mijloc culoarea sa fie mai vaga .
  4. Peste baza neagra creeata la margini efectul fardului va fi mai intens , iar in mijlocul pleoapei , mai deschis si se va forma o diferenta de nuanta interesanta :D
  5. Cu ajutorul unei pensule de blending aplicam in pliul pleoapei o nuanta de albastru inchis , pentru efectul de umbrire intensa , iar sub spranceana un fard alb , sau iluminator .
  6. Acum aplicam o codita de tus si rimel , si am terminat .
Dupa cum vedeti este un machiaj tare usor de facut si de efect . Chiar imi place ce a iesit , si pe viitor o sa mai incerc aceasta tehnica . 
Ce am remarcat a fost ca merge mai bine cu fardurile prafoase , pentru ca eu le`am "tapotat" pe pleoapa , nu  le`am aplicat normal .

Revenind la problema autismului ... acum mi`am amintit ca am cunoscut si eu un copilas cu aceasta problema , chiar vara trecuta la mare. Avea 6 anisori , dar parea mai mic si am crezut ca unele reactii sunt normale pentru acea varsta .Abia apoi mi`a explicat una din insotitoarele lui despre ce este vorba  . Fara aceasta explicatie nu mi`as fi dat seama niciodata . S`a jucat cu verisorul meu , a inotat cu mine , fara prea mukte probleme . 
Totusi am inteles ca exista forme si mai grave . . .

Sa mai spuna cineva de acum incolo ca bloggeritzele sunt superficiale , caci uite , noi ne implicam in multe : 
  • comemoram diferite zile de constientizare si combatere
  • donam sange
  • donam hainute si tot felul de chestii ce nu ne mai folosesc
  • ne implicam in proiecte umanitare 
  • plantam copacei
  • creem obiecte handmade pentru strangere de fonduri 
Si acum sa vedem si ce au facut fetele , caci sunt foarte curioasa :

10 comentarii :

  1. Foarte dragut ti-a iesit machiajul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Machiajul ti-a iesit foarte dragut. Tehnica este chiar inedita si o voi incerca si eu, cat despre mesajul transmis, nu pot face altceva decat sa-ti multumesc din tot sufletul ca ni te-ai alaturat. Este o cauza mai aparte si ce-i drept este destul de greu pentru familiile care se confrunta cu aceasta situatie.Multumesc pentru ca esti o persoana careia ii pasa si care se implica in activitati de genul. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere . De`a lungul timpului m`am mai implicat si in alte actiuni de acest tip , doar ca nu aici , pe blog . Ma bucur mult ca iti place machiajul , chiar am pus suflet cand l`am facut. Stiu ca este foarte greu, dar prin gesturi marunte, chiar daca nu ii putem ajuta le aratam sustinerea noastra .

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. multumesc. Imi face placere sa vad ca munca mea e apreciata. :d

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. uuu :> multumeeesc :* imi plac noile tale tutoriale :P :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!