sâmbătă, 6 aprilie 2013

Ce`am mai gustat sambata ? (1)

O sa incerc sa fac o obisnuinta din acest fel de postare si sa va prezint in fiecare sambatacate un ceai , o cafea sau ceva gustos incercat recent .
astazi incep cu noul Jacobs Velvet , care promite un gust bogat si o spuma fina . 
Lucru in mare parte adevarat .

In prima poza puteti vedea continutul a 2 pliculete (2x1,8g) si 2 lingurite de zahar . Pana aici se prezinta ca o cafea instant normala, poate putin mai fina .
In prima poza de sus cana este 3/4 plina cu apa fierbinte ( nu clocotita)  si spuma arata tare fina si catifelata , dar nu am gustat aici . Dupa cum puteti vedea in ultima poza am adaugat si niste lapte, pentru ca orice cafea devine mai savuroasa cu putin lapte . :D 
Am gustat siii este delicioasa. Spuma chiar este usor mai fina decat la celelalte sortimente , dar este mai putina . Nu`i nimic, nu ma deranjeaza asta . Ce mi`a placut a fost faptul ca nu are acea tenta amaruie pe are am intalnit`o inainte la surata ei verde : Jacobs Selected . 

Cafelele instant sunt preferatele mele , pentru ca sunt usor si rapid de facut ( sunt printesa procrastinarii , dar shh ;;)  )  si sunt mai tari decat un 3in1 , cappucinno  sau alte minuni extra-mediatizate.

8 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!