sâmbătă, 27 aprilie 2013

Ce`am mai gustat sambata? (2)


Buun , iata`ma ca revin cu aceasta postare si va voi prezenta astazi cea mai delicioasa si sanatoasa gustare, sau chiar mic dejun pentru acelea dintre voi care isi doresc sa slabeasca . 
As putea manca tone din aceasta gustare . Pe langa faptul ca este foarte gustoasa, este sanatoasa , satioasa si daca aveti rabdare sa calculati aportul caloric , de vitamine si minerale veti vedea ca va ofera foasrte mult din cantitatea zilnica necesara ;) . 

Hai sa incepem pregatirile. 
Avem nevoie de :

  • iaurt
  • miere
  • nuci 
  • seminte de in
  • merisor confiat
  • stafide
Nu trebuie sa folositi aceleasi seminte, sau fructe ca si mine. Puteti opta pentru ovaz, caise si prune confiate, zmeura deshidratata sau banane uscate si tot asa. Puteti folosi chiar si mixuri de cereale integrale si fructe , cun sunt cele de la SanoVita, dar eu am prefera sa mi`l fac pe al meu si iata ce a iesit :




Am pus iaurtul , nuca, semintele de in , fructele si peste am adaugat putina miere naturala, facuta chiar de bunicul meu . 
Amestecam si suntem gata sa intram calare pe un delfin zburator roz , in vesnicul tinut pufos al placerilor .:))

Va pup , si de abia astept sa vad voi ce minunatii de retete gustoase si usoare stiti ?



2 comentarii :

  1. Arta bine retata ta :) Te invit la un tag delicios la mine pe blog daca accepti http://buburuzacuatitudine2008.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca accept. Mai am de la 2 fete , asa ca o sa il fac astazi sau maine :* te pup!

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!