joi, 21 martie 2013

Review: Fard Virtual Lava

Stiu ca eu nu prea am facut review`uri , dar nu ma atrag prea mult aceste postari . 
Totusi , situ ca pentru unele dintre voi sunt utile , asa ca voi mai strecura din timp in timp si cate un review , asa ca astazi vorbim despre un fard .

L`am primit de la Criss , my secret santa , si sunt incantata de el . Este un fard copt in nuante de maro , pigmentat si sclipicios . 
Ce imi place la el este ca , insotit de un primer, rezista foarte mult , iar sclipiciul nu mi se imprastie peste tot pe fata . Nuantele sunt stralucitoare si pigmentate , si imi place efectul pe care il obtin , daca nu aplic decat foarte putin ... apare doar sclipiciul maro :x 

Per total imi place mult acest fard , si cu siguranta as cumpara si alte nuante , daca l`as mai gasi pe undeva . 
Multumesc mult, Crissule :* ! 

Swatch :
 In stanga este partea deschisa la culoare , la mijloc , cea inchisa , iar in dreapta o combinatie intre cele doua nuante :) . 


Pupici!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!