luni, 25 martie 2013

Produse pe care le`am terminat (III)

Iata ca a venit din nou vremea pentru aceasta postare .
Desigur ca au mai fost si alte produse pe care le`am terminat, dar acelea au zburat direct in cosul de gunoi, fara sa imi dau seama ca ar trebui sa astepte cuminti in cutiuta in care le`am pus si pe celelalte terminate.
Le`am grupat in 3 colaje : produse pentru unghii, produse pentru fata si produse pt corp :


Am terminat doua fonduri de ten . Le`am folosit pana la ultima picatura, dupa cum puteti vedea chiar am taiat  ambalajul ca sa obtin tot produsul :)) Very me de la Oriflame si celalalt de la Infinitty . Luciul de buze Glam shine 6 hours este cam gata de mult , dar mi`a placut prea mult si am refuzat sa cred ca este gata . Era extrem de rezistent, avea o nuanta draguta si mirosea frumos . :D
Rimelul acela chiar este terminat de mult, dar nu stiu de ce il mai pastram inca printre celelalte . i`a placut mult peria lui , alungea usor, dar nu prea dadea volum genelor. 
Pentru lotiunea tonica am facut si un review aici.
 Mi`a placut foarte mult sarea de baie Balea cu  trandafir si lemn de santal. Are o aroma eleganta si dulce , cu care m`am rasfatat de cateva ori . Abia astept sa ajung duminica intr`un Dm , ca sigur o sa imi mai cumpar una dintre ele, cred ca cea cu cacao . 
Deodorantele Nivea sunt printre preferatele mele si nu imi lipseste niciodata unul din casa . Protejeaza bine si miros foarte frumos .
Cele doua mostre : minisamponul si spumantul de baie vi le`am prezentat mai de mult intr`un haul , pe care nu il gasesc . 
Parfumelul de la Avon l`am folosit mult timp exclusiv, iar acum , cand il simt, mi se face greata .:))

Pentru unghii am terminat acetona Compact cu mere verzi , pe care o gasiti aici , iar restul ojelor nu prea le`am folosit si s`au uscat .

Voi ce produse ati mai terminat?

4 comentarii :

  1. hehe,oje si gloss-uri termin cel mai greu,te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gloss`ul ala a fost preferatul meu mult timp , dar l`am folosit cu chibzuinta ;))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. si eu de strang de ceva vreme , cam o luna :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!