marți, 5 martie 2013

OOTD: Finally spring

Nici nu stiti cat de mult am asteptat primavara! 
Ma saturasem pana peste cap de iarna, frig, zapada, si desi in ultimele zile de februarie a fost cald , pe mine ma enerva numai ideea ca este iarna! 
Am profitat de soarele de ieri ( care s`a ascuns fix cand am facut eu pozele :)) ) si am purtat  o pereche de blugi deschisi la culoare , tenesi galbeni , ochelari si un tricou galben pe care scria "Born to be Beautyful" , si ca sa nu racesc totusi ( mai tare decat sunt deja racita :)) ) un sacou negru pe deasupra .
Mie imi place tare mult acest outfit , este comod , dragut si asa ... o pata vesela de culoare intre atatia oameni gri :D

Am postarea asta in ciorne de doua zile si n`am reusit sa o postez pana acum .
Vreau sa mai pozez un outfit, asta bineinteles daca voi primii feedback pozitiv din partea voastra , asa ca keep commenting ( Nu cred ca e corect. Corectati`ma voi in comentarii ) .


Si bineinteles ca eu n`am putut sta normal in nici o poza :)) 

Iar acum sa va arat preferata mea , pe care de altfel am pus`o si la profil pe facebook :


Voi ce ati purtat in primele zile de primavara ?

6 comentarii :

  1. Foarte dragut outfit-ul si pozele sunt haioase! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Pozele "normale" erau prea.. sobre :-?

      Ștergere
  2. dragut , cam rece afara , dar asteptam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine e super cald :D azi tot tricou si sacou am purtat , dar de data asta cu tocuri :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. multumesc :* cred ca mai fac si azi niste poze :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!