miercuri, 27 martie 2013

Oare pot?


ZorileStore.ro cauta un blogger ambasador .
Pentru ca imi place sa scriu , si pentru ca sunt o persoana deschisa la nou am hotarat sa ma inscriu si eu la aceasta competitie, care aduce ceva nou si inovator pe piata romaneasca. 

Intotdeauna am avut un stil ceva mai excentric , dar comod . Foarte rar ma va vei vedea pe mine imbracata elegant, cu fusta, camasa si sacou , fara sa adaug un detaliu , care sa aduca stilul asta "drept", clasic la ceva funky si nebunesc , cum imi place mie . De obicei optez pentru o pereche de pantofi mai diferita, cum ar fi o pereche de bocanci , sau niste tenesi stralucitori , ca acestia :


Deja ii vad in combinatie cu o pereche de dressuri mov, o fusta gri , de stofa , un tricou negru si un sacou gri, tot din stofa , mergand gloriosi pe "covorul rosu" de la festivitatea de premiere a Olimpiadei Nationale de Lingvistica , care va avea loc in Aula Magna a Facultatii de Drept ( daca voi lua premiu , fac cinste , promit :* ), sau cu o pereche de blugi skinni si o camasa-tunica , tot mov , si o gecuta de blugi subtirica , potrivita pentru primavara asta , chiar daca momentan la mine e zapada. . .


2 comentarii :

  1. si eu am vrut sa-mi iau tot asa, dar nu mai aveau marimea mea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate am vazut eu mai aveau un 39 :D Sunt un fel de bigfoot ;)) :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!