joi, 7 martie 2013

NOTD : March fun :D

Mda .. intarziata postarea mea .
Am purtat aceste unghiute de 1 martie, le`am pozat , dar nu am apucat sa vi le arat , pentru ca am avut o saptamanba plina de lucrari (Istorie-7 , Geografie-10 , Biologie ? , Matematica ? ) si proiecte , unde mai pui ca luni am si inspectie la religie ...

O sa incerc sa nu ma mai plang , sau daca vreau sa fac asta o sa scriu o postare separata . 

Am ales cele mai putin pigmentate oje pe care le am , am aplicat un strat de oja abla sidefata ( nu preapigmentata nici ea ) , iar apoi auriu pe degetul mare, vedre pe aratator, mijlociul si inelarul le`am lasat albe , iar degetul mic l`am facut taupe . 

 .

Dupa asta am luat acricele mele dragi si am inceput sa pictez snurulete , iar pe degetul mijlociu am si scris "1 March" , iar la sfarsit am dat totul cu top-coat .
Am facut si poze separate pt fiecare unghie .

Zau , acrilicele astea mi se par cea mai buna inventie pentru desenat pe unghii :D ! >:D< Le ador pur si simplu, de cand am inceput sa desenez cui ele. Inca nu am pensule foarte bune, dar maine ma duc sa`mi caut cateva :X


6 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!