luni, 4 martie 2013

LOTD : Pin-up (again)

Ce fac fetele mele? :*

Nu am mai postat de ceva vreme un look , dar mi`era dor sa fac asta , asa ca am pus mana pe un tus, un ruj rosu si niste fond de ten si am realizat acest look . 
Este un look foarte usor, realizat doar cu aceste trei produse, dar care, in acelasi timp , iti ofera un aer elegant si sofisticat , sau rebel , in functie de tinuta cu care il completezi.

Am folosit rujul E.L.F. in nuanta Fearless, un fond de ten de la Infinity ( Ingrid .. si inca ceva ) si creionul-gel SuperShock de la Avon , care este absolut genial . De o saptamana si ceva de cand il am il folosesc incontinuu . Este pigmentat, se intinde bine, rezista o gramada, dar fiind foarte rezistent se si demachiaza greu .
Am facut o gramada de poze pentru aceasta postare, si ca de obicei am ales doar cateva, mai exact 8 .



Mie mi se pare ca acest machiaj se potriveste perfect personalitatii mele : este indraznet , dar in acelasi timp nu este exagerat , si contine culorile mele preferate : rosu si negru , cum ar putea sa nu imi placa ? Unde mai pui ca in ultimul timp am facut o obsesie pentru buzele rosii? 
Peste toate acestea , mai este si usor de realizat . Cele mai celebre purtatoare de pin-up sunt Marilyn Monroe si Audrey Hepburn:




Va puup! :*

6 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!