luni, 25 martie 2013

LOTD : Greenfields

Hello, girls!
V`am prezentat in haulul de aici  si paletuta de la Oriflame , care seamana tare mult cu cele de la wet`n`wild , si care m`a impresionat in mod placut . Pot realiza cu ea atat look`uri de zi, cum este cel de fata, dar si lucruri putin mai dramatice , de seara . Culorile au o pigmentatie medie spre mare si imi place ca nu cad deloc sub pleoapa . 
Machiajul acesta nu este unul foarte complicat, este un machiaj rapid si usor de facut potrivit pentru o plimbare prin oras, poate un suc cu fetele :D :


Initial nu voiam sa postez look`ul asta, pentru ca nu eram prea multumita de poze, dar acum vad ca sunt acceptabile , ba chiar cea mare din al doilea claj mi se pare super :> (da, da , stiu , modestia ...) . Sunt poze facute atat la lumina naturala cat si la lumina artificiala , si cu blitz si fara blitz. 

Voua va plac nuantele de verde si maro?

Pupici!


2 comentarii :

  1. te-am nominalizat in gala premiilor blogosfere:*
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :* o sa ma uit de luni incolo , pana atunci am de invatat o gramada :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!