miercuri, 13 martie 2013

Haul : 1-8 march

Heey , fetelor! N`am mai scris pe blog de aproape o saptamana , dar am pregatit ceva machiaje si unghiutze pentru voi, dar am ales sa incep cu acest hau, caci n`am mai facut de mult o astfel de postare ... nici nu mi`am cumparat prea multe chestii, dar odata cu primavara am simtit nevoia de innoire si am comandat cateva chestii , sau am fugit prin magazine dupa ele.


O sa incep cu comanda Yves Rocher . In coltul din stanga sus am searat produsele in ce am cumparat(stanga) si ce am primit (dreapta ) , dupa cum urmeaza:
Am cumparat : 
  • Gelul de dus cu cafea ... prea il laudau toate fetele si chiar am vrut sa`l miros . Este fantastic, hidrateaza si miroase superb . Nu persista prea mult mirosul pe piele, dar raspandeste in intreaga baie o aroma dulce de cafea proaspata . 
  • Samponul pentru stralucire cu extract de chitina rosie pentru parul saten si castaniu , care este foarte bun . Curata binje, degreseaza (la mine este o mare problema ), si am reusit sa nu`mi spal parul decat de doua ori pe saptamana cu el , unde mai pui ca el chiar isi face treaba si ii da parului meu un plus de stralucire si reflexii interesante :-?
  • Balsam de buze cu cocos . Si acesta imi place mult . Hidrateaza bine si are o aroma placuta . Putea totusi sa fie ceva mai intensa .
Am primit :

  •  Rimelul Sexy Pulp , care imi place tare mult. Nu va povestesc prea multe acum , pentru ca urmeaza review .
  • Crema antirid pentru zona ochilor , dar pe care nu o folosesc si am bagat`o la blogsale.
  • Mostra crema-gel Hydra Vegetale . Este super buna. O sa mi`o comand cred :-?
  • Set de 3 gentute roz cu gri . Una este mare, una mai micutza si un portfard adorabil .
In dreapta pozei mari puteti vedea creionul-gel Supershock de la Avon , pentru care am uitat sa fac poza separat. Este cel negru . Rezista extrem de mult si este foarte pigmentat , dar din cauza faptului ca mina este moale se ascute foarte greu .
Stiti cat imi plac de mult sapunurile Philosophia , asa ca mi`am completat colectia cu inca doua , si mai puteti vedea acolo o acetona cu liliac . Este G-E-N-I-A-L-A ! Curata foarte repede,chiar si oja cu sclipici , iar dupa ce termin , unghiile mele miros a liliac o zi si jumatate, doua .


Aceste trei oje mi le`a luat dragutz mea mamica de la metrou :D Imi place tare mult nuanta aceea de rosu , chiar daca in poze nu arata ca in realitate. Este ceva mai deschisa si mai stralucitoare .


Despre acetona v`am vorbit deja , asa ca sa trecem la autobronzantul Almay pe care l`am castigat acum ceva timp la un giveaway al Anei, care din pacate, s`a retras din bloggosfera , dar de care uitasem si eu . Nici nu vi`l aratasem , nici nu il folosisem , si fondul de ten Mineral Silk&Lift de la Ingrid Cosmetics ( Infinity) , care este deja al doilea tub pe care il folosesc . Imi place ca are putere mare de acoperire , dar ca sa nu arate fals il combin cu o crema hidratanta .

De la Oriflame mi`am luat o paletuta cu nuante de verde si maro  si o pensula de blending. De paletuta sunt foarte multumita , mai ales ca ultima nuanta o folosesc pentru sprancene, dar pensula e cam aspra . Poate daca o sa o dau cu putin balsam se va mai inmuia . Swatch`urile sunt facte fara primer , altfel culorile ar fi mult mai intense.


De la Avon mi`am comandat un ruj si o oja, care arata tare frumos in sticluta, dar care nu prea se vede pe unghii . Arata bine peste o oja mint, cand prinde toate reflexiile verzi si roz/mov, dar in rest nu e prea fantastica, in plus rezista extrem de putin. . . Sunt dezamagita de ea, dar pentru 7 lei nu am ce sa ii cer prea mult. O sa o folosesc ca top-coat . Rujul este frumos, este pigmentat si intens , plus ca imi place mult si faptul ca e rezistent.

































Am primit cadou acesti balerinasi adorabili, pe care abia astept sa ii port , cu blugi sau rochite si mi`am cumparat si acest set cu cercei si bratara , lucrat manual ,pe care de cand l`am zarit am stiut ca trebuie sa fie al meu .



2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!