sâmbătă, 2 martie 2013

Cum am scapat de raceala in doar o zi?


Articolul asta NU este o reclama la cine stie ce medicament minune.


 O sa va spun cum am facut eu azi , cand de dimineata m`am trezit cu sinusurile si nasul infundat , stranutam incotinuu si imi curgeau ochii , iar dupa amiaza aveam o intalnire importanta de la care nu puteam lipsi.

Buun , eram toata panicata dimineata, dar mi`am revenit si mi`am facut un ceai de macese- are multa vitamina C si antioxidanti . L`am baut repejor si m`am gandit ce remedii mai stiu eu pentru raceala :-? Lamai nu aveam in casa , asa ca  mi`am amintit de metoda usturoiului . Am curatat o capatana si am mancat doi catei , goi, cu sare .

Am mai gasit ratacit prin sertarul cu pastile, ratacit, un pliculet de Coldrex Maxgrip , pe care l`am facut repede , am adaugat 2 lingurite de zahar si l`am baut . Aveam nasul atat de infundat ca nu simteam din el decat o vaga tenta amaruie .

Dupa ce am l`am baut am luat  o lingurita de miere naturala (bunicul meu e apicultor) si m`am bagat repede sun paturica, ca sa transpir si sa iasa toata raceala din mine .

Din 10 in 10 minute mai foloseam Biorinil( picaturi nazale) , ca sa imi elibereze sinusurile sa pot vorbii si respira normal . Am incercat si un fel de exercitiu pentru asa ceva : apesi cu un deget intre sprancene si impingi cu limba in cerul gurii , si sinusurile se elibereaza, dar la mine nu a functionat prea bine . Adica ele se eliberau, dar efectul nu dura mult.

La amiaza ( a se citii 2 jumatate- trei) mi`am facut o ciorbita de pui cu iaurtel pe care am papat`o toata . Am intrat intr`un  dus fierbinte si mi`am lasat picioarele intr`un lighean cu apa fierbinte, sare si otet , in timp ce ma ungeam pe piept si spate cu Pulmex baby ( expectorant, tot ratacit prin sertar) .

Am mancat o gramada de mere si portocale , mi`am mai facut un ceai , iar pana la ora 18 eram pe picioare, si deja machiata :D
Acum doar imi mai curge foarte putin nasul :*

Voi ce solutii rapide de a scapa de o raceala stiti? Vreau sa mi le prezentati in comentarii.:*

Pupici!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!