duminică, 3 februarie 2013

Random : My room

Hey, fetelor! 
Orice fata are nevoie de un loc numai al ei in care sa se retraga si sa citeasca, sa se aranjeze, sa faca tot ce ii place, sa planga si sa rada cu prietenele ei . 
Am primit acum ceva timp un spatiu pe care se presupune ca il pot folosi oricum vreau eu , camera mea. 
Pentru ca momentan bugetul e acaparat de alte lucruri mai importante nu o pot face exact cum imi doresc , asa ca am decis sa o transform usor ,usor prim mai multe DIY-uri , desene si tot felul de chestii facute de mine , dupa cum urmeaza sa va arat :



Pe birou mi`am lipit tot felul de desene si abtibilduri , citate care imi plac si tot asa . Ce vedeti in pozele de jos sunt suveniruri aduse de prin calatorii , sau primite de la prieteni.Am din Bulgaria, Coreea, din tara de la Sighisoara , Suceava, Praid , si scoicile din Italia . Daca va intereseaza vreun citat sau vre`un suvenir lasati`mi comentariu si voi updata postarea . Desenele sunt facute numai de mine :D


Si pentru ca ma saturasem sa imi tin cerceii intr`o cutiuta si sa se incurce , si sa`mi fie lene sa ii caut dimineata si apoi sa ii descurc si sa uit de ei fiindca nu ii vedeam am hotarat sa fac acesta rama foto cu dubla utilitate . 
Am  folosit 2 plicuri , ceva sfoara , 2 bucati de acrton cat plicurile, ca sa stea drepte , iar apoi am adaugat doua poze cu mine de cand eram micuta . 
Dupa ce am terminat`o am in ceput sa pun pe ea cerceii mei cu agatatoare : jos cei in culori neutre si purtabili, iar sus in culori mai traznite si cei mai eleganti .
Cei cu surub inca stau in cutiuta , dar am planuri si pentru ei . O sa le fac si lor un suport din celuloza si catva chestii care sa o faca sa arate bine . O sa fac si un tutorial in imagini pentru ea , cand o sa am tate materialele necesare . 

Cam atat pentru aceasta postare . Voi ce DIY-uri ati mai facut si ce idei de decoratiuni mai aveti ?

UPDATE: Am uitat sa va arat ce am pe pervaz :

Sunt draguti si utili in acelasi timp.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!