sâmbătă, 9 februarie 2013

NOTD: Orange nails (Colaborare)

Hey , fetelor!
Pentru colaborarea de astazi am decis sa ies din zona mea de confort si sa incerc ceva cu totul nou. Asa am ajuns la water-marble. Tot admiram la fetele de pe youtube aceasta tehnica , si am incercat si eu de cateva ori , darn`a iesit nimic... 
Cand le`am realizat pe acestea am realizat defapt ca oja trebuie sa fie subtire ca sa se intinda cum trebuie in apa , pentru ca ojele mai groase nu o fac.
Mie imi place ce a iesit :-? pentru prima incercare arata destul de bine . Cel mai mult imi place degetur aratator si cel inelar, mi se par mai cute ca celelalte:



Per total eu sunt multumita de rezultat, chiar daca m`am chinuit o seara intreaga la ele si le`am sters de cateva ori pana sa imi iasa cum ar fi trebuit . Peste am aplicat un top-coat si au rezistat pe unghiutele mele cam 4 zile , ceea ce e bine, pentru ca nici o oja nu rezista mai mult de atat . Fie sare pe la colturi ( am un fix: nu suport sa vad nici macar putina oja sarita) , fie ma plictisesc si le sterg .

Nu uitati sa treceti si pe la fetele mele , si sa va lasati din nou uimiti de Georgia, care nu inceteaza sa ne surprinda :

8. Little Beauty Bag Cta - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro
9. Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/
14. Andreea Georgiana http://rosemerta.blogspot.com
20. Ela's Dreams (Mihaela Claudia) - http://elasdreams.blogspot.ro/

22 de comentarii :

  1. de cand tot zic sa fac si eu water marble si nu mai apuc ;)) dragute :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vaai , cat dureaza :)) . si trebuie sa fie oja foarte subtire, cum am scris si in articol . Multumesc :*

      Si mai e ceva , trebuie lucrat cu apa rece, ca daca pui apa putin calduta se incheaga oja :d

      Ștergere
    2. apa trebuie sa fie la temperatura camerei :)

      Ștergere
    3. eu am lucrat cu apa rece de la robinet , dar pana m`am miscat eu pe acolo cu scotch`ul si toate cele ajunsese aproape la temperaturaa camerei .

      Ștergere
    4. dar am incercat si cu apa calda si nu mi`a iesit nimic, s`a coagulat oja :D

      Ștergere
    5. Cel mai bine merge sa fie la temperatura camerei, iei bolul cu apa si il lasi ceva timp in camera si dupa aia merge super:), daca o pui calda nu prea merge

      Ștergere
  2. trebuia sa mai insisti oleaca sa le cureti sa se vada mai frumos :D unghiuta de la inel mi se pare c-a iesit bine, chiar interesant

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca n u sunt curatate cum trebuie, dar aveam pielea in jurul unghiilor foarte uscata si oja patrunsese in ea , de aceea n`am mai putut sa o curat . multu :*

      Ștergere
  3. Nu dureaza asa de mult daca bagi cate 2 3 degete odata :D Eu am facut si cu oja putin mai grosuta si tot merge, chestia la tehnica asta e ca trebuie sa te misti repede odata ce incepi sa picuri oja in apa :) Dar pentru o prima incercare e destul de bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu le`am facut cu cate un deget :)) Multumesc :* O sa ma perfectionez in timp :D

      Ștergere
  4. of, mie nu mi iese water marble :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai incearca, trebuie sa iasa pana la urma :*

      Ștergere
  5. dragute, chiar buna idee sa mai fac si eu o manicgiura acum de primavara water marble

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca ar merge super bine cu ceva culori vesele si contrastante: galben si albastru ar fi intereant :*

      Ștergere
  6. super.. tre sa ma apuc sieu ,,priele incercari nu mi-au iesit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt chiar asa greu de facut :-? , dar trebuie multa rabdare

      Ștergere
  7. ti-au iesit bine.

    mie mi-e groaza pentru cand vom face colaborarea water marble, nu cred sa-mi iasa ceva :)).

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragutele :) si eu m-am chinuit, dar n-a iesit cine stie ce...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! :* cele portocalii, sau cu water marble ?

      Ștergere
  9. Buna!
    Te-am nominalizat la Liebster Award :)
    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html
    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, :* dar nu cred ca pot sa`l fac pana in weekend :(

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!