sâmbătă, 23 februarie 2013

NOTD : Inspired by a song

Heey, fetelor!
M`am intors si eu dupa mai mult de o saptamana de absenta. Am avut o gramada de treaba si pur si simplu nu mi`a permis timpul sa mai scriu si pe blog. Astazi am avut olimpiada de romana , iar acum o ora m`am intors siii , cum aveam unghiile deja pregatite pentru aceasta tema de aseara am intrat repede sa le postez. :D 

Aceasta este prima mea incercare de  pictura cu acrilic , si pentru ca nu am avut pensule prea bune nu a iesit nimic prea stralucit, dar sunt acceptabile. Am avut ca tema o melodie , iar eu mi`am ales Inger si Demon - Nimeni Altu` . 
Stiu ca poate multe dintre voi nu ascultati genul asta de muzica , dar mie chiar imi place , ma defineste .

Si cam astaeste interpretarea mea: 




Recomandati`mi si mie niste pensule bune pentru nail art si nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete: 

1. Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro
2. Little Beauty Bag Cta - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro
12. Blackeyed by Raluca - http://blackeyedstyle.blogspot.ro

25 de comentarii :

  1. Sunt superbe unghiile.
    Tocmai m-am abonat la GFC tău,foarte frumos blogul.
    Te pup și te aștept și la mine http://www.letsbegorgeous.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:* Am vazut ca mi`ai dat like si pe facebook. Acuma ma inscriu si eu la tine :*

      Ștergere
  2. apreciez enorm ca ai ales o piesa mai altfel.

    se potriveste foarte bine manichiura cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Acum am ajuns acasa si ma apuc sa ma uit pe la voi :D

      Ștergere
  3. interesanta ideea :P si imi plac unghiutele mult :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru pensule vezi http://www.nailshop.ro/ Daca nu au in stoc produsul pe care il vrei merita sa astepti. Iti mai recomand magazinele specializate pentru pictura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah si mai aveam un mic sfat daca imi permiti :) Incearca sa nu mai murdaresti cuticula, oja sa ajunga aproape de ea dar sa n-o atinga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o mare problema,, si am pielea atat de uscata in jurul unghiilor incat oja ramane acolo si se curata extrem de greu :(( O sa incerc sa am mai multa grija pe viitor :D

      Ștergere
  6. Frumos blog si imi plac unghiutele<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc. tot schimb aspectul din cand in cand :))

      Ștergere
  7. Ti-au iesit chiar foarte bine unghiutele! Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc . De fiecare data sunt dezamagita de ele :)

      Ștergere
  8. ce ingeioasa esti, au iesit dragut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc . Idei am , talent si rabdare imi mai trebuie :*

      Ștergere
  9. wow:D geniala intepretare a melodiei !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragut blogul tau ! M-am abonat aici si pe fb :). Poate arunci un ochisor si pe blog-ul meu,te astept cu un follow ! :*
    Apropo,mai astept clipulete pe YT :D ,te-ai descurcat tare bine la primul .

    didiibeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!