joi, 14 februarie 2013

NOTD: Childish love ( Valentine`s series 5)

Cred ca sunt una din cele mai intarziate bloggeritze pe care le cunoasteti , dar chiar nu am reusit sa mai postez nici o manichiura sau look . Am fost atat de ocupata cu scoala , iar fratiorul meu mic si adorabil a avut ceva probleme de sanatate , si numai la look-uri nu mi`a stat mie gandul , dar azi ma voi revansa, pentru ca o sa ajung la zi cu colaborarile prin acest NOTD , un look pt "My vision of love" si sper sa reusesc sa fac si pozele pt un outfit :D . Tot incerc sa fac asa de mult timp , dar nu prea imi iese.

Manichiura de azi este o culoare simpla, delicata , dar care mie mi`a placut mult , si inca o port pe unghii . Este un alb sidefiu cu reflexii roxalii si portocalii, super, super cute , in ton cu tema : childish love, care imi inspira prospetime si puritate :


Pozele sunt facute cu blitz la lumina artificiala si nu surprind exact realitatea, dar cel mai probabil veti mai vedea aceasta oja pentru ca este frumoasa, rezistenta si se aplica frumos . 

Voi cum vedeti o iubire copilareasca? Fetele mele asa o vad: 
3. Roxana Andronie :http://roxyru.blogspot.ro/
8. Ioana's Chit-Chat - http://ioanasreviews.blogspot.ro/

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!