sâmbătă, 23 februarie 2013

LOTD : My vision of love ( Colaborare)

Postarea asta trebuia sa apara pe 13 februarie , iar eu o postez cu 10 zile intarziere. :)) , dar am obosit sa ma tot scuz , si cred ca ati inteles si voi ca nu am avut timp , asa ca , sa sarim peste aceasta etapa, ca sa nu va mai plictisesc si sa trecem la "actiune" .

Am optat pentru un ruj rosu intens , si am lasat machiajul ochilor foarte nude ;;) , si am purtat extrem de mult acest look in weekend`ul trecut, cand orice purtam la ochi , completam cu un ruj rosu , pentru ca de obicei nu ma machiez prea tare cand ies afara, decat la ocazii speciale , petreceri si alte cele. 

Iubesc rosul , este culoarea mea preferata, iar mie mi se pare ca ma prinde bine, de aceea il folosesc destul de des, atat pe buze , cat si pe haine, si nu plec niciodata din casa fara sa am un acent rosu . Parca nu ma simt eu :))



Si tot rosul a dus si la aparitia noii mele semnaturi .Inainte sa vò arat , nu uitati totusi sa treceti si pe la celelalte fete , care s`au tinut de promisiune la timp :
2. Roxana Andronie :http://roxyru.blogspot.ro/


4 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!