duminică, 3 februarie 2013

LOTD: The broken hearted girl (Colaborare Valentine`s day series 3 )

Buna ,fetelor!

Revin azi cu cea de`a treia colaborare din seria Valentine`s day si anume the broken hearted girl . Fata care a fost ranita de atatea ori incat ii este frica sa iubeasca din nou, ca sa nu o doara din nou . Cred ca fiecare dintre noi am trecut macar o data prin perioada aceasta, si pentru ca stiu foarte bine cu este am abordat aceasta tema cu ceva mai mult entuziasm decat celelalte :


Am inceput prin a pregati pleoapele cu un primer, iar mai apoi cu o baza cremoasa , mai exact creionul 3 in 1 din machiajul 2 pt Valentine`s day , iar apoi am aplicat in coltul intern un fard auriu(E.L.F.) , am continuat cu un auriu-cupru(Virtual) si am facut usor trecerea spre albastru , unde am combinat doua nuante (Deborah Milano + no name) , iar apoi am trasat o linie foarte subtire cu un creion albastru electric (Ada), mai intens decat imi aminteam eu :)) . Sub sprancene am aplicat un iluminator alb , iar apoi , ca trecerea sa nu fie prea dura , intre pliu si arcada am mai aplicat un fard albastrui , dar foarte deschis.

Pe pleoapa de jos am aplicat acelasi fard auriu E.L.F. , iar pe waterline creionul Ada , care este surprinzator de pigmentat si rezistent .

Pe fata am aplicat un fdt Giordani Gold ( vreau sa il termin) , o pudra , tot Giordani si am continuat cu niste perle bronzante  Avon , un blush si un iluminator din paletuta pe care stiti ca o iubesc si ca o folosesc in multe dintre machiajele de pe blog .

Pe buze am realizat un ombre cu doua glossuri din aceiasi paletuta cu blush-urile , in exterior mai rosu, iar spre interior devenind roz . Am ramas placut surprinsa de aceste glossuri , pentru ca rezista foarte, foarte mult si au culori destul de puternice, iar textura este dementiala .

Daca mi`as amintii firma de la care este aceasta paletuta ar fi ceva fantastic, dar pana atuuunci :-? va mai las cu niste poze:



Nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete care au realizat o gramada de unghiute superbe :
2.Roxana Andronie :http://roxyru.blogspot.ro/
7. Ioana's Chit-Chat - http://ioanasreviews.blogspot.ro/

8 comentarii :

  1. Imi place cum ti-a iesit machiajul ochilor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am acordat un Liebster Award pe blogul meu. Conform regulilor il transmit catre 9 bloggerite ce le urmaresc si care au pana in 200 de followers.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Te-am nominalizat pe blogul meu la Liebster Award! Te pup!
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/ootd-red-lips-red-nail-loreal-dermo.html

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!