luni, 25 februarie 2013

I love blackcurants :D

Hey , fetelor! 
Revin astazi cu o alta postare , de aceasta data despre un ceai . Nici nu mai stiu de cand am pozele pregatite , dar cred ca peste 2-3 saptamani. 

Este vorba despre ceaiul Vedda de coacaze negre. 
Este un ceai bun , cu o aroma intensa. Eu l`am incercat si cu zahar si fara , iar de fiecare data a fost foarte bun . Depinde de gusturile fiecaruia . El este usor acrisor ,si are o ceva ... nu stiu cum sa explic... o aroma foarte puternica , intensa .
Eu nu beau ceaiul cu lamaie , dar cred ca ar fi interesanta o asemenea combinatie .
Vad ca aromele sunt ultimele pe lista, deci banuiesc ca sunt intr`o cantitate foarte mica , in rest nu am nimic de reprosat. Am facut si cateva poze , cu ingredientele si cu ceaiul propriuzis :


Va pup!

4 comentarii :

  1. super bune...si celelalte...miam miam :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de afine rosii mi`a placu cel mai mult , dar am aruncat cutia fara sa`i fac poze .

      Ștergere
  2. Imi plac ceaiurile aromate foarte mult<3 abia astept maine dimi sa savurez unul si anume ceaiul verde cu aroma de capsuni si vanilie de la Princess Java<3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!