vineri, 1 februarie 2013

Favoritele lunii ianuarie (2013)

Hey, fetelor! Iata ca a trecut prima luna din primul an si am zis sa va arat si eu produsele pe care le`am folosit cel mai des luna asta. Nu sunt cine stie ce produse noi , nu sunt nici prea multe, sper eu , dar sunt produse care m`au impresionat placut:



Pentru corp am folosit nonstop untul de corp de la Fennel si deodorantul Nivea, pe care l`am si terminat . M`am apucat de handbal si dans , asa ca trebuie sa am picioarele fine mereu , lucru la care m`a ajutat foarte mult crema depilatoare de la Farmec , destul de buna, exceptand mirosul foarrte intepator de sulf , crema pt maini Blanchette B , de care v`am mai vorbit si crema pt picioare Oriflame Arctic Scandinavia, pentru ca este hidratanta si miroase foarte frumos .


Pentru fata am folosit cel mai des demachiantul Bioten pentru ten normal/mixt , exfoliantul Vichy , crema coloranta Very me Oriflame si Pure skin concealer Oriflame .

Ianuarie nu a fost o luna prea productiva in machiaje ,dupa cum se poate vedea si pe blog . Am folosit aproape numai balsamuri de buze(Essence, Avon, Apotek (ceva suedez) ) si creionul L`oreal , un rimel pentru alungire, un fard maro si un precision glimmer Avon.

Care au fost produsele voastre favorite luna asta ?

2 comentarii :

  1. Aveam impresia că (,) crema colorată de la Veryme nu este bună de nimic așa că nu am îndrăznit să o cumpăr. . .Nu-i nimic ! Catalogul viitor :)) . În schimb , Pure Skin pe mine una , nu mă ajută cu nimic.
    Felicitări pentru blog. Este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu nu am mari probleme cu tenul . Nu acopera prea mult, dar da un glow si o nuanta frumoasa pielii . Plus ca este foarte ligt si abia o simti pe fata . :D Pure skin nu face ce zice, dar matifiaza destul de bine, desi trebuie sa ai grija caqnd il intinzi caci uneori lasa dare inestetice. :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!