luni, 11 februarie 2013

Balsamul meu de buze


Balsamurile mele de buze nu sunt foarte numeroase, si dupa cum vedeti amblajajele lor sunt cam distruse, pentru ca nu plec nicaieri fara cel putin unul dintre ele ,de aceea s`au sters inscriptiile de pe ele si etichetele au 9nceput sa se ezlipeasca . Sunt absolut dependenta de ele. As putea iesi iarna in tricou cu maneca scurta , dar nu fara balsam de buze .
In poza de mai jos le vedeti asezate in ordinea calitatii ( sunt subiectiva si le`am clasificat dupa doleantele mele) , dupa cum urmeaza:
  1. Tender Care (Oriflame) cu ciocolata . Imi place mult, mult mirosul lui si faptul ca hidrateaza si repara buzele .
  2. Apidermaliv (Complex Apicol) . Imi place mirosul lui , hidratarea intensa, dar nu imi place senzatia pe care o lasa dupa ce se absoarbe o parte in piele.
  3. Pe acesta n`am nici o idee cum il cehama. ste un balsam de la Avon , destul de hidratant, dfar care nu repara buzele la fel de bine ca celelalte . Totusi este un balsam bun , pe care il devorez , in orce varianta ar fii. Pana acum cel mai mult mi`a placut cea cu acadele. Miroase absolut delicios.
  4. KissCareLove(Essence) Are o aroma placuta , da un luciu dragut buzelor, dar nu era foarte hidratant si era destul de "tare" batonul.
  5. Acesta este un balsam de buze suedez foarte bun, care chiar daca este cel mai hidratant intalnit de mine ( de cand folosesc balsam) da o senzatie oribila si simt tot timpul evoia sa ma sterg , plus ca nici gustul nu e deloc bun . Adica stiu ca un balsam nu e pentru a fi mancat, dar daca tot il simt , macar sa nu imi repugne :-? zic si eu . Il folosesc mai des in casa , cand ma lupt cu mine insumi sa nu ma sterg .
  6. Avon Care Lip-balm. Acesta este un balsam protector si hidratant destul de bun, dar nu repara deloc buzele crapate, desi previne acest lucru . Il port pe afara , singur sau pe deasupra unui lip-stain, si chiar sub un ruj , pentru ca din cate imi amintesc are si SPF 15 (scria pe cutiuta) .
  7. Ultimul este un balsam terapeutic, care nu face mai nimic, L`am luat dinr`o fqarmacie , pentru ca sunt disperata daca nu am balsam la mine , dar nu prea l`am folosit si l`am uitat in fiecarea geanta , pana a ajuns cum il vedeti. Nu hidrateaza, nu repara , nu hraneste, nu face nimic, parca este un fel de plastic ceva mai moale, pentru ca nici nu se lipeste de buze macar , decat daca insisti foarte tare,


Voi ce balsamuri de buze folositi/ ati folosit iarna asta? 

8 comentarii :

  1. Te-am nominalizat pentru Liebster Award. Mi-ar face placere sa il accepti. te pup! http://withlovebijoux.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il accept, dar am mai scris ca abia in weekend am timp sa„ l fac ȘD

      Ștergere
  2. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-am nominalizat la Liebster Award :* http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-d.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello! Te-am nominalizat la What's in my bag TAG pe blogul meu. Te pup!
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/whats-in-my-bag-tag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am facut deja acest fel de postare , dar o sa fac un update :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!