vineri, 4 ianuarie 2013

Review : Sampon Floramin - Complex Apicol Veceslav Harnaj

Buna! N`am mai facut  un review de foarte, foarte mult timp , pentru ca nu prea ma pasioneaza, desi imi place sa le citesc pe ale altor bloggeritze , ma ajuta mult.
Va scriu astazi despre samponul care m`a dat pe spate , si vreau sa il recumpar, alaturi de o crema de fata si un gel de dus de la aceeasi companie.
Chiar daca urasc sa fac review`uri un blog un are nevoie si de asta , din cand in cand, pentru ca pe mine ma ajuta mult reviewùrile altor fete si sper ca si eu sa pot ajuta la randul meu mai departe , asa ca am decis sa prezint cu cuvintele mele acest sampon , care a functionat perfect pe parul meu extra gras.
Este un sampon perfect pentru fetele cu par gras . Pe cel uscat nu prea merge , l`a incercat mama mea si a zis ca dupa si`a simtit parul lipsit de vlaga , dar paradoxal era in acelasi timp stralucitor .
Curata bine , dupa aplicare imi simtparul foarte foarte curat chiar si 3 zile , ceea ce este un miracol , pentru ca la alte sampoane in ziua a4a zici ca am dormit cu gainile :)) 
Ce nu imi place este ca in timpul spalari la prima aplicare nu face spuma deloc si sunt nevoita sa il aplic de doua ori , fara clatire intre ele, ca sa imi pot curata si degresa mai bine parul , pentru ca altfel nu are nici un efect .Acesta este singurul minus pe care l`qm gasit , dar care s pierde la orizont cand intra in scena atatea calitati pe care le are : este natural , curata bine , miroase superb , unde mai pui ca are grija si de firul de par .. De la mine acest sampon are 9/10 si chiar sunt nerabdatoare sa incerc si alte produse de la Complexul Apicol .


Aici puteti vedea mai bine textura , consistenta si culoarea . Dupa cum vedeti nu contine nici un colorant artificial : este complet transparent si miroase superb , dar cred ca am mai spus asta deja .

Voi l`ati incercat ? Dar alte produse de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj ?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!