miercuri, 9 ianuarie 2013

Review: Nivea powerfruit relax

Buna! Sunt un mare fan al produselor Nivea, iar acest gel de dus a fost primit spre testare acum ceva timp , cvare mi`a placut mult , mult si am incercat sa nu il prea folosesc , pentru ca este absolut delicios si vreau sa il am cat mai mult timp . 

Are un miros absolut suupeeerb :X  Imi pare rau ca nu pot sa va arat si cum miroase. Face o spuma densa , consistebta si lasa pielea foarte fina , parfumata si oarecum hidratata , nu urla dupa crema de corp. Este absolut minunat acest gel de dus :D 
El este transparent, dar destul de dens si curata bine . Nu este la fel de hidratant ca cel Palmolive cu miere de aici, dar este superb . Din pacate nu prea l`am vazut prin magazine , pentru ca sunt curioasa sa incerc si alte arome. Maine sau poimaine o sa dau o tura prin Kaufland sa il caut , sau macar sa gasesc lotiunea de corp Happy time , pe care o ador, si acum ,. chiar daca am altele , tot sufar dupa ea .

Voi ati incercat acest gel de dus? Ce parere ati avut despre el ? :D

2 comentarii :

  1. Nu am incercat acest gel de dus, dar sunt convinsa ca e absolut genial! Si eu sunt innebunita dupa produsele Nivea, le-as luat pe toate numai pentru mine!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar e super, la fel ca toate produsele. Azi fug dupa un sampon si o lotiune de corp cred :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!