sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Ojele iernii

Hey, fetelor! 
Vreau sa va arat si eu astazi ojele favorite ale iernii , oje care m`au impresionat atat in ceea ce priveste culoarea, dar si rezistenta, consistenta si efectul :) 
O sa vedeti ca toate sunt foarte ieftine, pentru ca nu vad de ce mi`as cumpara o oja scumpa cand gasesc alta la fel de 10 ori mai ieftina. am si cateva oje mai scumpe , dar majoritatea sunt primite.


Sunt 2 oje de la gabrini, super ca si rezistenta si culori foarte frumoase , perfect opace din 2 straturi, apoi vine o micuta oja colortrend de la Avon, care l`a inceput nu mi`a placut deloc , pentru ca era foarte lichida si nu acoperea deloc bine, dar in timp s`a mai ingrosat si a ajuns la o consistenta normala , iar culoarea este absolut superba, chiar daca se cheama cafe au lait este mai mult un fel de champagne :-? , iar celelalte doua sun de la Golden Rose, firma care nu m`a dezamagit niciodata . Au niste culori absolut superbe , rezistenta este buna , si culorile sunt opace din doua straturi . Le`as lua pe toate daca as putea. 

Si ca sa vedeti ca va iubesc am facut si swatchuri pentru voi :



Voi ce oje ati folosit cel mai des iarna asta? 

Va puuup ! :*

4 comentarii :

  1. vai, cele doua de la golden rose, din ultima imagine sunt suuper. Ca ultima am eu una de la flormar si o ador:X

    http://rosemerta.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar sunt super cele Golden Rose . Si eu am cateva de la Flormar, dar nu am stand in oras , si ajung mai greu la ele :(

      Ștergere
  2. Cel mai des am folosit Flormar no. 424 - Mint
    Si lacul protector de la flormar cu calciu.
    Foarte frumoase culorile pe care le-ai ales :)

    New post
    Biiig haul post!
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/01/biiig-haul-post.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu si eu nuanta aceea, dar nu o am . chiar este frumoasa . Ma bucur ca iti plac si tie culorile mele . Abia acum realizez ca am uitat sa pun o superbitate de oja Flormar :( , la favoritele anului , nu la ale ierni , pentru ca am terminat`o deja :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!