miercuri, 16 ianuarie 2013

NOTD: Waves

Hey , fetelor!
Stiu ca nu am mai postat de o gramada de timp, lucru care nu prea imi sta in fire , dar am fost atat de ocupata si de obosita cu inceperea scolii , pregatirea pentru olimpiade( de data aceasta mai putine ca anul trecut ) si altele atatea si chiar nu am mai avut timp sa postez pe blog , desi aveam pregatite o manichiura si un haul :D 

Aceasta manichiura o facusem pt o colaborare intre bloggeritze , dar am uitat sa ma inscriu =)) si uite asa o sa va prezint o manichiura cu tema valurilor, destul de usor de realizat, cu tenhica buretelului pe care am folosit`o pntru a aplica nuanta de albastru si albul care simbolizeaza valurile, iar ca baza am folosit o oja Avon Colortrend- Cafe au lait --nisipul .
Imi place aceasta manichiura , imi aduce aminte de mare si de cat de mult o iubesc. 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!