vineri, 11 ianuarie 2013

NOTD: My perfect taupe

Bau! :*

Ceea ce vedeti astazi aici este rezultatul unei inspiratii divine , pentru ca initial voiam sa va arat doar oja taupe, ce sta la baza acestei nebuneli. Nu prea v`am mai aratat NOTD`uri pentru ca frigul de afara mi`a inghetat orice urma de creativitate si am purtat o singura culoare , sau chiar nimic. 
La baza este o oja Golden Rose superba iar apoi m`am jucat cu mai multe feluri de sclipici si mi`am mazgalit unghiutzele in fel si chip , iar pana la urma a iesit ceva placut. Oja rosie de pe inelar este de la Farmec, sclipiciul argintiu (inelar, mijlociu, aratator) este dintr`un set mai vechi , sclipiciul auriu(dunga pe mijlociu , mic, mare) este Orkide cu pensulica subtire , iar dunga de pe aratator este realiazata cu ajutorul unei oje cu flakies Leydi : pur si simplu am asezat fulgisorii la rand , unul langa altul .


Imi pare rau ca aparatul meu nu a reusit sa surprinda ce reflexii speciale rosiatice si movalii are oja de baza :( 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!