vineri, 4 ianuarie 2013

NOTD: I moustache you a question

Hey , fetelor ! Va prezint astazi o manichiura , pentru ca nu am mai facut asta de mult. Va spun de la inceput sa nu aruncatii cu rosii in pozele mele , pentru cfa am facut mai mult de 50 si nu a iesit niciuna mai buna decat cele cu care am reusit sa compun acest colaj . 
Stiu ca sunt oribile , dar mi`au placut mult atat unghiutzele , cat si ideea, si cum s`au potrivit culorile , si totul :X pur si simplu le ador.
Am folosit la baza o oja Orkide albastru deschis , iar mustatile le`am realizat cu o oja Lòreal . 
Am incercat sa fac un tutorial pas-cu-pas in imagini pentru realizarea mustatilor , dar se usca oja si riscam sa le distrug de tot, asa ca o sa va explic in cateva cuvinte cum se fac mustatile: cu un dotting-tool aplicam 2 punctulete mari pe centrul unghiei , iar cu ajutorul unei scobitori aplicam alte 2 punctulete , mai mici pe lateralele unghiei  , iar apoi le unim si umplem spatiile ramase , si rezulta :

ce puteti observa mai sus. 

Voi ce mai aveti pe unghii acum ?

2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!