marți, 22 ianuarie 2013

NOTD: Greeny green


*postare programata* 

Am programat aceasta postare pentru ca nu stiu cat voi putea posta saptamana aceasta , pentru ca in weekend am olimpiada de romana , iar weekendul celalalt de fizica si lucrez intens pentru amandoua. Vreau sa va arat o manichiura pe care am purtat`o zilele trecute , mai exact sambata si duminica , o combinatie intre doua oje care imi plac foarte mult :


O sa vedeti oja de la Gabrini si intr`o postare cu ojele iernii , dar pana atunci vreau sa imi spuneti daca va place sau  nu manichiura mea verzulie .

6 comentarii :

  1. se intrevede primavara cu ojele acestea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crede`ma ca abia astept sa vina primavara.M`am saturat de atata iarna. Azi la mine a fost asa frumos incat am iesit in tricou cu maneca scurta , dar tot ianuarie e :))

      Ștergere
  2. Imi place mult verdele sclipicios de la Farmasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. el nu era sclipicios . am adaugat eu sclipiciul pentru ca nu era deloc pigmentat si nu se vedea ok nici macar peste baza alba :)

      Ștergere
    2. Ahaaaaa! Bine de stiut... sa nu ma duc sa in cer pe undeva si sa uite vanzatoarele crucis la mine :D

      Ștergere
    3. Nuanta este 128 . este usor fosforescent, dar nu il recomand :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!