sâmbătă, 19 ianuarie 2013

NOTD : Colaborare red nails

Hey, fetelor! 
Va arat si eu manichiura mea pe care am realizat`o pentru colaborarea de saptamana aceasta , dar nu am reusit sa fac prea multe poze , defapt am doar 3 , facute imediat dupa ce am terminat manichiura, caci datorita celor 4 sau 5 straturi de top-coat ca sa ma asiur ca oglinjoarele nu se vor desprinde , manichiura mea s`a exfoliat cu tot cu oja de sub, asa ca va las cu cele 3  poze cu care am ramas :



Nici nu apucasem sa ma curat pe langa unghii , dar bine macar ca le`am facut si asa . Sper sa ma ierte fetele mele, pentru ca le promit ca data viitoare o sa am mai mare grija :D 

Aruncati un ochi si la ele :


3. Andreea Georgiana http://rosemerta.blogspot.com

6 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. am vrut ceva mai neobisnuit sii au iesit oarecum dragute :-? dar pozele nu le scot la adevarata valoare , plus ca nu apucasem sa ma sterg pe langa

      Ștergere
  2. WOW, ce unghii originale! Particip alaturi de voi la provocarea 31. M-am putea sa facem schimb de linkuri. Blogul meu il gasesti la http://nailglaze.com/. Da-mi un semn :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesanta abordarea ta, mi-ar placea sa vad si o varianta cu bucatele mai mici de oglinda :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost prima data . :)) in mod sigur o sa mai incerc si asa :D multumesc de sfat! :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!