vineri, 18 ianuarie 2013

Haul : Winter stuff

Buna , fetelor! 
Vreau sa va prezint si eu astazi un haul , pentru ca mie mi se par foarte utile aceste postari si nu am mai facut una de mult am decis sa va arat ce mi`am mai cumparat in ultimul timp  si am sa incep cu ceaiurile:
Am recumparat ceaiul cu afine rosii , si am mai cumparat zmeura , visine si un ceai de slabit de la Vedda si un ceai Fares , din gama Theia cu ciocolata si menta . Toate imi plac mult si urmeaza sa scriu despre fiecare dintre ele , dar nu stiu cu care sa incep , cu cel de afine rosii sau cel de ciocolata ? si astept sa imi spuneti voi intr`un comentariu :P

Mi`am luat si untul de corp Fennel cu cacao, care este absolut delicios si pe care am dat numai 11 lei  si il vreau si pe cel cu ulei de masline si avocado , sau cel cu vanilie , sau cel cu shea ( sau mai bine toate ) :)), dar intai in vreau pe cel cu avocado . Mi`am luat si masca cu capsuni de la 7th heaven (Montagne Jeunese) de care sunt dezamagita , in ciuda mirosului delicios, dar o sa va povestesc mai multe intr`un review . 
Mi`am luat si Garnier ultra douz cu 5 plante, care chiar imi place , de la miros, consistenta pana la cum actioneaza este un sampon bun spre foarte bun . Am avut sampoane profesionale care nu faceau ca acesta .
In materie de accesorii am adaugat in colectie 3 coliere, care imi plac foarte mult  sin 2 curele , una cu model filigranat si una cu un ciucuras foarte dragutz :D

In materie de hainute am mai adaugat un paltonas bej-nisipiu foarte simpatic, desi cam subtirel pentru vremea de acum , o gecuta neagra , foarte calduroasa (Only) si o gecuta mai subtirica de primavara (Bershka) care imi place tare, tare mult si abia astept sa se incalzeasca vremea putin si sa o pot purta . 
Zilele astea voi da si comanda MUA si o sa v`o arat cand o sa ajunga la mine . :D 

Voi ce ati mai adaugat in garderoba/dulapiorul cu produse/ accesorii ?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!