marți, 8 ianuarie 2013

Cum îmi îngrijesc labuțele?

Buna , fetelor!
Voi cum va ingrijiti manutele? Stiti ca ele sunt cartea de vizita a unei femei.
Cand cunoastem pe cineva , mana este prima impresie pe care o lasam. Daca avem pielea fina, unghiutele ingrijite si curate , mai mult ca sigur vom lasa o impresie mai placuta decat cu niste labute aspre si cu gherute carora nu li s`a acordat prea multa atentie.
Cum putem avea labute fine , chiar si acum pe timp de iarna ? Am sa va povesc mai jos cum fac eu si va voi da cateva mici sfaturi care sper sa va ajute.  Oricum o sa va cert si voua parerea la sfarsit ca sa aflu voi ce faceti ca manutele voastre sa fie fine , cum le rasfatati .
Eu ma spal cat de des pot sau simt nevoia cu sapunul Dove cu unt de shea si vanilie :
Daca imi cititi blogul regulat stiti ca eu iubesc vanilia si tot ce tine de ea , sau are aroma ei . Imi place acest sapun pentru ca imi curata mainile foarte bine si chiar le lasa putin hidratate , nu este asa dur cu pielea ca alte sapunuri , sau daca nu folosesc sapunul lichid Ailè (cel foarte, foarte ieftin din Kaufland) pentru ca miroase foarte, foarte frumos si nu este nici el prea dur cu pielea.
Dupa ce mainile mele sunt curate aplic o crema de maini foarte hidratanta , cum e cea de la Oriflame cu ulei de migdale , daca am mai mult timp sa o las sa actioneze , sau daca nu optez pentru Blanchette B (tot de la Kaufland ) cu aloe vera , care se absoarbe mai repede in piele , chiar daca nu ofera o hidratare la fel de intensa ca cealalta.
Imi place sa am intotdeauna mainile hidratate, defapt chiar nu ma simt bine daca sunt uscate si as face orice pentru o crema de maini in momentele in care le simt foarte uscate, dar asa ceva se intampla rar .

Cand nu sunt acasa am intotdeauna in geanta un tubulet cu dezinfectant 
din aceasta sticla mai mare , pe care am reusit sa o trantesc si am spart`o , de aceea este pus int`o alta galetusa :D  si o crema de maini in varianta travel-size, ca cea de la What`s in my bag? sau cea de aici. , dar ma tenteaza tare , tare si cea de la Yves Rocher cu lamaie si vanilie, chiar daca este putin mai mare , va incapea la mine in geanta .

O data sau de doua ori pe saptamana imi aplic un scrub home-made din 1 lingura de miere, o jumatate de cana de zahar si 1 lingura de suc de lamaie , ca sa elimin celulele moarte de la suprafata pielii si sa o lase sa respire.

Trecand mai departe la unghiutze, trebuie sa va marturisesc ca eu nu imi tai cuticulele si nici nu le imping , pentru ca nu mi se par o mare problema, nu sunt inestetice si nici prea mari , plus ca apara baza unghiei de microbi , bacterii si alti factori externi , dar folosesc un balsam care sa le hidrateze , mai exact Tender Care de la Oriflame , varianta cu ciocolata . Nu vreau sa spun prea multe despre el acum , pentru ca o sa urmeze un review. 

Oja o indepartez momentan cu acetona Farmec , pentru ca nu am mai gasit`o pe cea Compact cu fructe (o voiam pe cea cu piersicute )

iar ca sa vopsesc gherutzele folosesc tot felul de culori :D , pe care le vedeti pe la mine prin NOTD-uri :D 

6 comentarii :

  1. Foarte folositoare postarea ta ! Eu mi-am propus să nu mai îmi rod unghiile și să le las să crească , să văd cât mă ține treaba asta :))
    Eu am o pasiune nebună pentru creme de mâini , mai că le colecționez ^^

    Kisses & keep up the good work!
    Te pup dulce :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, daca te uiti pe la mine pe blog nu sunt 2 postari in care sa am unghiile relativ lungi :)) si tot incerc sa nu le mai distrug, dar...

      Ștergere
  2. Sapunul Dove este si preferatul meu.Spre rusinea mea ...nu folosesc crema de maini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu simt nevoia sa o folosesc , pentru ca nu suport sa am mainile uscate :D . Daca nu simti nevoia , iar mainile tale nu sunt uscate , nu vad de ce ar fii o rusine sa nu folosesti crema de maini :D

      Ștergere
  3. Foarte utila postarea ta!
    Eu ador sapunurile de la Nivea si folosesc dimineata si seara (cel putin) balsamul Tender Care cu aroma de migdale pentru hidraterea unghiilor si crema de maini din gama Skin So Soft de la Avon,o ador si datorita faptului ca are in compozitie si ulei de argan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mie imi plac cremele de corp, sampoanele si gelurile de dus Nivea, chiar acum pregatesc un review pt un gel de dus . Si sapunurile sunt ok , dar mi se par mai bune cele Dove , iar la acesta mirosul m`a convins sa il cumpar. Adooor vanilia. Am avut si acea crema , dar parca inclin mai mult sore aceasta : este mai grasa :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!