duminică, 20 ianuarie 2013

Cu si despre creioanele de buze :)

Ceea ce mi se pare doar un moft a devenit de curand o necesitate pentru mine .
Creioanele de buze .
Nu mi se pareau deloc utile si chiar nu le vedeam rostul ,dar de vre`o luna am inceput sa le folosesc mai des si acum nu pot traii fara ele . De ce ? Pentru ca eu am buzele foarte mari de la mama natura si atunci cand folosesc un ruj nu foarte rezistent sau un gloss si beau suc , vorbesc sau mananc ma murdaresc de ruj sub buza. Creioanele au aparut ca o salvare pentru mine , desi pana acum nu detin decat 4 , am in plan sa imi cumpar mai multe , mai ales cele de la Essence, de care am auzit numai de bine :D . Daca voi mai cunoasteti si alte creioane de buze bune va rog sa imi lasati idei in comentarii, dar pana atunci : astea sunt ale mele:
In ordinea de pe tricou , swatch-uri:


Cel Deborah si cel L`oreal sunt foarte cremoase si imi place sa le port si singure, sau cu gloss transparent , mai ales cel de la L`oreal care are o culoare superba .
Am vrut sa fac si cateva swatch`uri pe buze,  dar le am foarte crapate acum , si n`a iesit mai nimic . :(

Voi folositi creioane de buze ? 

2 comentarii :

  1. il am si eu pe cel de la glamour.. pana acum nu am folosit dar acesta imi place.. are o nuanta apropiata de a buzelor si arata tare bine :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da , si este mai cremos decat cel de la miss sporty . se aplica mai bine :) vreau cat mai multe acum :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!