joi, 31 ianuarie 2013

Colaborare: The sweethart (Valentine`s day series 2)

Se pare ca a venit si randul pentru cea de`a doua colaborare pentru Valentine`s day . Termenul ei era ieri , dar am fost foarte ocupata , am plecat de acasa la 6 jumatate dimineata, am ajuns la 2 , am mancat, m`am schimbat si am plecat din nou , si am ajuns din nou pe la 8 si jumatate , si nu am mai avut timp sa pregatesc nimic. Sper sa nu se supere fetele prea tare pe mine ;;) .

Am interpretat acest machiaj in cel mai simplu mod cu putinta : 

Am aplicat pe toata pleoapa un creion cremos intr`o nuanta foarte cute de piersicuta(Black Onyi ) , pe fata am folosit o crema nuantatoare(Oriflame- Peach me perfect in nuanta light)  si un corector(Rimmel London - Wake me up in nuanta true ivory) , mi`am intors genele cu un clestisor no-name si am , dar foarte bun si am aplicat un rimel Oriflame ( Stretch define- Black)[ pe care am uitat sa il fotografiez] , iar pentru buze am folosit un ruj roz intens (Maybeline 160 Glamourous pink ) si iata ce a iesit :


Nu uitatti sa treceti si pe la fetele mele , care cu siguranta au facut lucruri mult mai dragute ca mine :


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!