sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Colaborare : It`s raining M&M`s

Iata ca a mai trecut o saptamana, cu bune , cu rele , dar foarte ocupata si obositoare pentru mine , si a venit vremea pentru cea de`a doua manichiura din colaborarea cu 31 de teme de unghiute. 

Initial am vrut sa fie luminile din oras , noaptea, dar a iesit cu totul altceva , ce mie imi seamana a o avalansa de bombonele M&M`s :


Acestea sunt ojele folosite de mine, iar manichiura este :




Nu uitati si de fetele mele dragi:


4. Andreea Georgiana http://rosemerta.blogspot.com

25 de comentarii :

  1. si ale mele sunt asemanatoare cu ale tale ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faine si vesele sunt bulinutele! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! sunt in antiteza cu vremea de afara! :(( azi a inceput sa ninga

      Ștergere
  3. M&M's sau luminile orasului, cert e ca arata foaaarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :* . aduc asa o pata de culoare :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. multumesc! eu aseara m`am inscris la colaborare si dimineata am facut mani . se pare ca acestea de ultim moment au prins la public

      Ștergere
  5. super colorate, mi-ai facut pofta de M&M :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur :> . O sa iti trimit virtual niste bombonele

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. multumesc ,Alina! imi place mult oja portocalie pe care ai folosit`o tu ca baza.

      Ștergere
  7. ce dragute sunt, chiar ma duc cu gandul la m&m <3

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte dragalase, bomboane M&M mananc eu acum :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!